Від сировинної до розумної агро-економіки через маркетинг – Юлія Порошенко, Agrohub

0 7

«Чи знаєте ви, що в коробці пластівців на сніданок тільки 6% – це вартість зернових. Важко уявити, скільки потенційної цінності ми втрачаємо, коли продаємо зерно оптом. В агро маркетингу існує ланцюжок from field to fork. Від поля до вилки. Нам потрібно зрушити ближче до вилки », – таку думку висловила Юлія Порошенко, засновник організації колективного імпакт Agrohub Юлія Порошенко під час Smart Agro Marketing Forum, який відбувся нещодавно.

Фото: Юліана Нортон

Юлія Порошенко торкнулася важливої теми – “Від сировинної до розумної агро-економіки через маркетинг”. Як зазначила спікер, маркетинг є важливим для просування агропродукції, а також для втілення ідей та стартапів. Власне її платформа інновацій Agrohub створена як комфортний та сучасний простір, який поєднує агрогалузь з новітніми технологіями. Одним з ключових напрямків Agrohub є підтримка агроінновацій та агростартапів, у тому числі через інтеграцію інновацій у аграрному секторі.

“Чи відома вам статистика, що 97% стартапів не переживають першу річницю? У списку причин “Чому вмирають стартапи” на першому місці причина – немає ринкової потреби. Дуже важливо розуміти біль твого клієнта. Як любить говорити Joao Perre Viana, ти можеш робити вітаміни і вкладати чималі гроші в рекламу і упаковку. А можеш робити Pain killers, які продаватимуть самі себе ».

Фото: Юліана Нортон
Аксерелартори теж є маркетинговими інструментами для агро-стартапів. Зокрема, тому, що здатні дати стартапу першого великого клієнта в портфоліо. А це формує довіру. Крім того, акселератори дають стартапам знання про маркетинг. Наприклад, MHP accelerator,який запустили 14 листопада, включає такі маркетингові лекції: «Місія компанії», «Маркетинг і продажі», «Маркетингова комунікація», «Моделі монетезаціі для стартапів», «Створення бренду для стартапу», «SMM для стартапів», «Взаємодія з клієнтами».
Співдоповідачем Юлії виступила Катерина Звєрєва, кофаундер і маркетолог агро-стартапу BIOsens, експрес-тестера для кількісних вимірювань мікотоксинів в польових умовах.Катерина показала маркетингове стратегічне планування виходу на ринок і поділилася практичним досвідом маркетингового просування.

“Будь-який стартап – це історія про ідею, команду і бізнес. Історія нашого стартапу BIOSens почалася трохи більше року тому. Маркетингова стратегія BIOsens – це йти до людей, спілкуватися з усіма, не боятися недопрацьованого продукту, так як він ніколи не буде досконалий на 100%. Тим більше, що потенційні замовники мають свої уявлення про те, як він повинен виглядати (колір, форма, матеріал) і часто готові ці зміни профінансувати. І для стартапу важливо вміти продати те, що є, за допомогою: а) особистих контактів б) брендінгу в) поширення контенту про себе, сарафанного радіо”.

Фото: Юліана Нортон

Поради від Катерини полягали в тому, щоб пітчити свою ідею завжди і скрізь; стартапи не повинні ні за що платити; відповідати на питання – чітко, щоб «кожної бабусі 80 років була зрозуміла ваша технологія»; іронія, жарти – тільки не в розмовах з інвестором; відкритість і чесність, не обманюйте і нарешті, не бійтеся ділитися ідеями, але не розкривайте секрети технології стартапу.
Катерина Звєрєва підтвердила цінність участі в акселераційних програмах для стартапів на власних прикладах.
Юлія Порошенко закликала стартапи подавати заявки в MHP accelerator, прийом йде до 26 лютого 2018 року. Це програма розвитку стартапів. У цьому наборі проект сфокусується на технологічних рішеннях, які можуть бути застосовані в роботі агрохолдингу. Серед можливостей для стартапів – призовий фонд 300 000 грн на розвиток продукту, повідомляє SEEDS.org.ua.

Читайте також: Агрохолдинг МХП підтримає агростартапи: призовий фонд 300 000 грн

Leave A Reply

Your email address will not be published.