Агроаксіома: 100% продажів не існує  

0 102

100% продажів не існує. Це треба розуміти, і треба зробити все можливе для того, щоб отримати максимальну продуктивність, розповіла Тетяна Гетьман, керівник департаменту “Маркетинг-Аналітика” оптового ринку “Шувар” під час конференції “Переробка плодоовочевої та ягідної продукції. Сучасні тренди”, яку організували та провели у Миколаєві Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва та Фонд Ласка, передає кореспондент SEED.

“Я вважаю, що зниження ціни (для трейдера) – це останнє що можна зробити у цьому напрямку”, – каже представниця “Шувару”. Для прикладу Тетяна Гетьман згадала те, як фермери починали збирати дуже багато цибулі, а відтак починалося  і зниження ціни.

100% продажів не існує! А зниження ціни – це останнє, що можна зробити. Про це розповіла керівник департаменту "Маркетинг-Аналітика" оптового ринку "Шувар" Тетяна Гетьман, виступаючи на конференції Переробка плодоовочевої та ягідної продукції. Сучасні тренди, яка проходить наразі у Миколаєві. Більше – у відео від Seeds #овочі #переробка #ягоди #ціна #зберігання #продаж Agri-Gator News East-Fruit.com Український проект бізнес-розвитку плодоовочівництва Фонд Ласка Шувар

Gepostet von Seeds am Freitag, 27. September 2019

 “Від зниження ціни у трейдерів створюється спокуса купити більше, однак від цього в них стає менше обігових грошей, але ж і ціна знижується. Так само роблять і всі ваші сусіди.

В результаті створюється надлишкова пропозиція, однак у трейдера вже немає обігових грошей, для того, щоб купити у вас наступну партію продукції. Тому потрібно зробити так, щоб допомогти трейдеру продати дорожче, ніж продають всі інші конкуренти.

Минулого сезону більшість звернень до адміністрації “Шувару” було такими: зробіть так, щоб у вас на ринку не було цибулі по 15 гривень за кіло (при середній вартості 27 гривень).

Людина, купивши дрібної цибулі по 15 гривень, приїхавши додому розуміє, що викинути на смітник доведеться половину з купленого”, – розповідає Тетяна Гетьман.

“Кожна людина хоче купити якісну продукцію, бути задоволена її смаком. В Україні ще продається те, що ніколи б не продалося в ЄС! Але переваги споживачів стрімко змінюються”, – застерігає представниця “Шувару”.

 

SEEDS.org.ua

 

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано