Брендована гофротара збільшить прибуток українських аграріїв

1 946

Для виходу на нові ринки збуту виробнику овочів потрібна не тільки відмінна якість продукції, а й сучасна упаковка. Кінцевий споживач відмовляється приймати товар у ящиках з-під бананів і поліетиленових мішках. Про це розповів спеціаліст з розвитку плодоовочевого бізнесу UHBDP Євген Таблер під час конференції “Нові рішення для тепличного бізнесу в 2020 році”.

“Упакований продукт — це преміум-сегмент. Реалії такі, що магазини та HoReCa вже жодним чином не стикаються та не контактують з оптовим ринком, на якому звик працювати фермер.

Бізнес-модель дуже змінилася, і ці зміни відбулися буквально за останні два роки. Зараз все вирішує упаковка: заробляють ті, хто вміє створити додану вартість.

Гофротара насамперед забезпечує презентабельний зовнішній вигляд та гігієну упаковки, адже “бананка”, швидше за все, заражена, переносить хвороби, адже перебуває у повторному використанні. А от розмір і конструкція гофротари дозволяють варіюватися залежно від ваги та зручності доставки”, — розповідає Євген Таблер.

За його словами, серед переваг гофротари — можливість розмістити на упаковці свою рекламу, нанести графічне зображення.

“Брендована тара — це потужний засіб для впізнаваності та просування з мінімальними витратами, це яскрава реклама продукції на всьому логістичному шляху: від завантаження до споживача.

Ця практика вже давно відмінно працює за кордоном, отже і нашим вітчизняним виробникам слід над цим замислитися. Тож виробникам плодоовочевої продукції необхідно займатися доданою вартістю та упаковкою в гофротару — це забезпечить вищий прибуток.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією UHBDP

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!
1 Comment
  1. Юный натуралист пише

    Странное какое-то название, а что брендованная гофротара будут стоить дешевле? Она увеличит прибыль производителям этой самой тары

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано