Для успішної кооперації в Україні потрібен потужний лідер або ж міцна громада

0 368

В Україні для успішної кооперації кожна територія має шукати ті можливості, які в неї є. Таку думку висловив під час виставки-конференції “Золоте Гроно України-2019”, яка пройшла днями у Запоріжжі, спеціаліст з розвитку плодоовочевого ринку Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва Станіслав Глущенко, передає кореспондент SEEDS.  

“В Європі люди вже давно кооперуються, і розуміють, що саме так і правильно робити.

Наш приклад. Було замовлення на 10 тон від виробників, які не могли реалізувати свою партію самостійно. Протягом кількох днів вони спокійно завозили свій виноград на холодильник. Приїхали закупівельники. Зважили, розрахувалися і поїхали собі на Київ, на Одесу.

По цінам ми не виграли, а в плані комфорту – це просто супер. Така практика, вона вже є”, – додає Станіслав Глущенко.

Однак, на думку експерта, в Україні наразі кожен виробник приймає власне, часом не зовсім вигідне для нього ж самого рішення. “В когось нерви здали, каже: треба продавати свій виноград за безцінь! Але ж в цьому випадку є холодильник, в якому лежить виноград. Він там зберігається, заготівельникам не потрібно бігати і шукати де купити”, – розповів Станіслав Глущенко.

“Кожна територія має шукати ті можливості які в неї є. В когось є фермер з холодильником, в когось – дуже потужний лідер, якому всі довірятимуть. В когось дуже потужною буде сама спільнота.

Так відбувається в багатьох країнах. Якщо ми думаємо, що кооперація – це якийсь космічний корабель – то ні. Цей процес може виглядати і так”, – зауважив Станіслав Глущенко.

 

SEEDS.org.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано