Фахівці агроринку України поділилися досвідом збільшення прибутків у міжнародній торгівлі

0 399

Найдрібніші нюанси виходу на іноземні ринки, нові стратегії, дослідження, технології та представлення бренду, виклики світової економіки перед виробниками, досвід кращих компаній-експортерів та багато інших цікавих тем, що стосуються ролі українських аграріїв на світових ринках були обговорені під час Міжнародної конференції аграрного бізнесу “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі”, що відбулася 19 лютого в рамках виставки “Агровесна” у столичному Міжнародному виставковому центрі.

Захід провели агромедіа-агенція Sapienza Катерини Звєрєвої спільно з Ольгою Трофімцевою, експертом з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019).

Директор компанії ARTIS.com Василь Гальчевський у своєму виступі під час конференції акцентував увагу на необхідності розвитку сектору глибокої переробки української агропродукції в контексті її виходу на міжнародні ринки. На думку фахівця, за рахунок реалізації продукції глибокої переробки можна було б збільшити експортні прибутки українського АПК щонайменше у 1,5 рази.

“Коли ж вдасться експортувати на міжнародні ринки, наприклад, замість горіхів якір та інші високоякісні кондитерські вироби, то виручка експортерів зросте у понад 2 рази. Адже при цьому будуть задіяні цілі сектори виробництва, що безперечно, позитивно впливатиме на розвиток української економіки”,- зазначив Василь Гальчевський.

Темі тенденцій світової торгівлі був присвячений виступ доктора економічних наук Віталія Скоцика. При цьому фахівець зазначив, що основним ринком для української агропродукції на сьогодні мають стати країни Азії, де наразі мешкає 4,5 млрд людей і чисельність населення постійно зростає.

“Азія – це величезний ринок, який хоче їсти, але для того, щоб на ньому закріпитися потрібно, перш за все, розумітися де він знаходиться. Сьогодні нам потрібна зважена та розумна політика держави з просування бізнесів в країни Азії. Крім того, в Україні мають запрацювати професійні та якісні профільні асоціаці”,- зазначив Віталій Скоцик.

Радник з питань сільського господарства посольства Королівства Нідерландів в Україні Рейнауд Наутен, розповів про ключові методи торгівлі і маркетингові стратегії уряду Нідерландів.

“Різні види послуг, корисна інформація, просування бренду країни, маркетинг виробництва, дослідження, які надає уряд та діяльність з просування експорту – є запорукою успіху співпраці уряду та виробників. Вважаю, що практика Нідерландів в цьому напрямі стане корисною для українських компаній”, – висловив думку Рейнауд Наутен.

Як передбачити споживчі тренди і знайти власну нішу в бізнесі розповів власник компанії S.B. Frozen Foods, інвестиційний банкір Андрій Жуков.

“Якщо згадати, то років десять потому в Україні майже не було кав’ярень – тепер вони на кожному кроці. Сьогодні кава, завтра буде щось інше. І бізнес має передбачати тренди. При цьому раніше в кав’ярнях була тільки кава, а сьогодні ми можемо побачити там і чаї, і фреші. До них же пропонуються ягідні тарти, круасани. Це й означає, що з’являються нові ніші, які формують споживчі тренди. Аналогічні процеси відбуваються в галузі ягідництва, де активно розвивається напрямок напівфабрикатів, особливо, споживання яких пов’язане із світовим трендом здорового харчування”,- зазначив власник S.B. Frozen Foods.

Темі сучасних європейських ініціатив у боротьбі з вовчком соняшниковим – шкідником однієї з основних експортних сільгоспкультур України – було присвячено виступ директора компанії “Євросем” Дмитра Шацмана.

“Цей паразит наразі є загрозою №1 у світі для розвитку товарного вирощування “квітки сонця”. Таке визначення цій трав’янистій безхлорофільній рослині дано недарма. Адже під час ураження порушується водний і поживний режим коренів і надземної частини рослин соняшнику. Втрата води призводить до порушення транспірації в ураженої рослини, в кілька разів збільшується водний дефіцит і  знижується фотосинтезна активність”,- говорить Дмитро Шацман.

Про те, як агроекспертам збільшити медіаактивність в українських та зарубіжних ЗМІ, тим самим підвищивши прибутковість свого бізнесу, розповіла засновниця онлайн-платформи HelpSMI Анастасія Ширіна.

“Налагодження постійних взаємовигідних відносин із ЗМІ, як показує практика, здатна значно підвищити репутацію Вашої компанії в очах потенційних клієнтів та інвесторів. Адже коли вони бачать про Вас публікації у відомих медіа, це переконує їх у тому, що Ви – надійний партнер, з яким можна налагоджувати довготривалі ділові стосунки”,- зазначила Анастасія Ширіна.

Темі виходу на ринки ЄС малого та середнього агробізнесу України було присвячено виступ Ольги Трофімцевої.

“Вихід на ринок ЄС з власною продукцією для вітчизняного малого і середнього аграрного бізнесу є зазвичай достатньо серйозним викликом, зважаючи на високий рівень конкуренції та вимоги щодо відповідності не лише європейським чи національним стандартам безпечності та якості продукції, але й щодо відповідності приватним маркетинговим стандартам імпортерів. Тому для успішної експортної діяльності необхідна системна робота і додаткові організаційні та фінансові зусилля”,- зазначила Ольга Трофімцева.

Про те, що таке репутаційний менеджмент і навіщо він потрібний агрокомпаніям під час конференції розповіла Катерина Звєрєва.

“Вкладення в репутацію компанії можуть стати вирішальною перевагою. Яскравим прикладом грамотного управління репутацією компанії та продукту, який вона виробляє є японський агробізнес. Наприклад, завдяки правильному позиціонуванню, так званого, королівського фрукту, диня “Юбарі” є найдорожчою у світі та продається в середньому за ціною $300 завжди знаходячи свого покупця”, – зазначила Катерина Звєрєва.

Конференція об’єднала різних учасників світового агроринку з метою пошуку нових рішень збільшення прибутків і забезпечення вигоди всім учасникам.

Під час конференції, зокрема, виступили аналітик аграрних ринків Андрій Панкратов, директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА), радники з питань розвитку бізнесу комерційного відділу Посольства Канади в Україні Ліліана Жиліна та Єлізавета Журавська.

Модератором конференції виступив генеральний директор групи компаній BioNorma Ярослав Чабанюк.

 

“Солодкий” спонсор конференції – компанія “Житомирські ласощі”

З презентаціями спікерів конференції можна ознайомитися за посиланням>>>

Cайт конференції>>>

Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.

Інформаційні партнери заходу:

EastFruitUkraineFood.orgAgri-GatorАгроіндустріяУННАгроперспективаMedushaСироман/Craft CheeseDrone.UA

 

 

SEEDS.org.ua 

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!