Головний фактор успіху – узгодженість роботи уряду, виробників та компаній  

0 198

Нідерланди – другий найбільший експортер сільськогосподарської продукції в світі, що входить до п’ятірки найбільш привабливих для іноземних інвесторів. “Цих успіхів ми досягли завдяки налагодженій співпраці між урядом, бізнесом та дослідними центрами”, – розповів Рейнауд Наутен, Радник з питань сільського господарства Посольства Королівства Нідерландів в Україні під час виступу на Міжнародній конференції аграрного бізнесу “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі”.

“В 2020 році з метою оновлення глобального іміджу Нідерланди провели ребрендинг і запровадили новий логотип. Відтепер країна називається Нідерланди, а не Голландія. Крім того, зробили наголос на цінностях: відкритість, інноваційність, всеосяжність. По-новому сформулювали пропозицію країни світові” – зазначив у своєму виступі Наутен.

Нідерланди – надійний партнер у досягненні цілей сталого розвитку ООН, сприянні миру та безпеці, верховенству права, соціальній справедливості, сталості, культурному обміну та поширенню знань.

З метою залучення партнерів до запровадження сталих систем виробництва продуктів харчування Нідерланди ініціювали кругову модель сільського господарства, яку представляють під брендом “Farming the future”.

“Економічна дипломатія – взаємодія уряду Нідерландів із державними установами країн – торгівельних партнерів для досягнення економічної мети: доступу до ринків, досягненні прозорості правил на ринку, вирішенні певних проблем по доступу на цей ринок нідерландських компаній.

До цього процесу залучені всі організації, які мають представляти інтереси нідерландського бізнесу на міжнародній арені: торгово-промислові палати, Міністерство закордонних справ, Міністерство економіки, Нідерландське агентство підприємництва, дипломатичні представництва та посольства, які є в різних країнах, і, що теж дуже важливо – королівська родина” – розповів Рейнауд Наутен.

Для координації роботи уряду, об’єднань виробників та компаній у Нідерландах створено спеціальну стратегічну раду, яка на початку кожного року укладає план виїзних торгових місій. Рейнауд Наутен переконаний, що найголовніший фактор успіху – узгодженість стратегій державних органів і компаній.

Нідерландське агентство підприємництва, виконавчий орган при Міністерстві економіки, реалізує програми підтримки розвитку та експорту. Саме сюди звертаються нідерландські підприємці. Радник з питань сільського господарства також зазначив, що програми підтримки і взаємодії державних і приватних організацій постійно реформуються і вдосконалюються.

 “Однією із нових ініціатив є NL works, або “робоче місце”. В рамках цієї програми великі підприємства створюють державно-приватні партнерства, спільно з урядом планують виходи на стратегічні ринки і спільно інвестують” – додає Рейнауд Наутен.

“За результатами дослідження нідерландського соціального психолога Джерарда Хофстеде, є важливий параметр, в якому українські і нідерландські бізнесмени дуже схожі. І ті, й інші не люблять вдаватися до ризикових операцій, а надають перевагу покроковому плануванню діяльності”, – підсумував Рейнауд Наутен.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією Agri-gator

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!