Грандіозна онлайн-платформа єднає медійний простір України

0 710

Два роки тому в Україні з’явилася онлайн-платформа для журналістів і експертів HelpSMI. Програма допомагає медіа знаходити експертів для коментування матеріалів, колумністів для наповнення сайтів авторськими колонками, гостей на теле- і радіоефіри або інтерв’ю, а також учасників для тематичних засідань прес-клубів.

З іншого боку, завдяки HelpSMI компетентні знавці та лідери сучасності мають змогу частіше з’являтися у медіа-просторі, ділитися власними думками в рамках популярних і неупереджених редакційних матеріалів та вибудовувати для себе і своїх організацій позитивну репутацію.

“Програма, яку ми запустили два роки тому, є елементарною і зрозумілою навіть тим, хто вважає себе затятим “гуманітарієм”. Для того, щоб розібратися, як вона працює, людині потрібно не більше 5 хвилин. Та згодом зберігається купа часу, яку журналісти звикли витрачати на пошук експертів та безрезультатні переписки із потенційними героями матеріалів. Вивільнюється енергія, яку можна направити в інше русло: наприклад, детальніше вивчити обрану тему або написати більше статей”, – коментує переваги технологічного нововведення засновниця HelpSMI Анастасія Ширіна.

“Справа у тому, що в епоху Інтернету кардинально змінюються правила гри на медіа-ринку. Гроші більше не вирішують усе. На перший план виходять якість продукованого контенту, його унікальність, глибина, об’єм, кількість контентних одиниць на сайті, регулярність його оновлення, спроможність журналіста мислити нестандартно, експериментувати із форматами подачі інформації – всі ці атрибути більше не розкіш і не далекі перспективи, а must have кожного сучасного видання, яке претендує на охоплення.

Це мають розуміти як самі журналісти, так і видавці, що спонсорують медійні проєкти. Програма HelpSMI працює для прогресивних медіа, які не можуть дозволити собі передруковувати цитати або запозичувати цілі статті, бо знають, чим це обернеться для рейтингу сайту. Із першого дня і до сьогодні нашими послугами користуються журналісти, які мають високі вимоги до якості своєї роботи, роблять ставку на аналітику та ексклюзив.”

Експерти платформи – це представники політичних кіл, громадянського суспільства, державні службовці, активісти, науковці, викладачі закладів освіти, бізнесмени, вузькопрофільні фахівці, які працюють у різних організаціях, незалежні консультанти, що репрезентують різні напрямки діяльності та галузі знань.

Об’єднує ж усіх зареєстрованих на сервісі експертів бажання стати більш публічними і цитованими. Ці люди вмотивовані читати деталі журналістського запиту, готувати гідну відповідь і надсилати її вчасно – розуміючи, що на платформі є конкуренти, експерти намагаються вразити представника ЗМІ і “заробити” згадку свого імені (чи назви компанії) інсайдерською інформацією, вичерпністю відповіді або елементами новизни.

Модель взаємовигідної співпраці, – коли журналіст відштовхується від редакційного інтересу, а експерт прагне увійти і закріпитися у медіа-просторі, – робить діалог жвавим і потрібним обом сторонам, а матеріали, випущені в результаті такої співпраці, – дійсно популярними серед вибагливого українського читача.

Як працює і скільки людей користується

На сьогодні послугами HelpSMI користуються більше 5 000 українців (1 000 журналістів і 4 000 експертів). Робота ведеться у форматі “Питання-Відповідь” за 30+ тематичними категоріями (приклади: “Бізнес”, “Економіка”, “Політика”, “Суспільство”, “Право”, “Гендер”, “Технології”, “Стиль життя”, “Культура”, “Психологія”, “Фінанси”, “Енергетика”, “Інфраструктура”, “АПК”, тощо).

Питання ставлять журналісти, а експерти надсилають свої відповіді на пошту (адреси користувачів зашифровані системою). Для того, щоб розпочати співпрацю, необхідно зареєструватися на сайті. Після реєстрації журналісти знову заходять на сайт, щоб створити запит.

Експерти ж отримують листи на вказану електронну адресу, як тільки запити за обраними темами були сформовані журналістами у системі. Представники ЗМІ мають право відхилити коментар або взяти його в роботу, але зобов’язані надавати фідбек успішним експертам – найчастіше це означає надіслати лінк на готовий матеріал.

Цікаво те, що послугами онлайн-платформи, яка задумувалася, як внутрішній ресурс для українців, користуються іноземні журналісти. Перш за все – для висвітлення найважливіших подій в Україні для міжнародної аудиторії.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією HelpSMI

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!