Катерина Данилюк: Щоб зацікавити споживача продукцією органік повинен бути стратегічно продуманий маркетинг

0 179

З кожним роком все більше споживачів віддають перевагу органічній продукції. Однак, існує думка, що органік – це не більше ніж розкручений бренд, а сама продукція за якістю нічим не краще неорганічної. Проект EastFruit поспілкувався з Катериною Данилюк, керівником відділу розробок нових видів продукції компанії «Агро Органік», щоб дізнатися, чому в компанії роблять ставку на органічне виробництво.

– Коли Ви прийняли рішення зайнятися ягідним бізнесом?

– На сьогоднішній день ми працюємо по 3 напрямкам – виробництво кондитерських виробів, виробництво спецій і вирощування ягід. Виходячи з особистого досвіду, бачимо, що даний напрямок зараз є актуальним не тільки в Україні, а й за її межами.

– Чому Ви вибрали напрямок Органік?

– Головна наша мета – забезпечувати Україну і Європу здоровими продуктами харчування. Населення прагне купувати тільки якісні продукти і, отже, споживання органічної продукції з кожним роком зростає. У зв’язку з нинішньою екологічною ситуацією це питання є як ніколи актуальним. Тому, ми вибрали для себе саме напрямок органік.

– Чи є Ви самі, як споживач, шанувальником органічної продукції?

– Звичайно. Тому і пропонуємо свої органічні продукти Україні та Європі.

– Озираючись назад, і розуміючи основні свої помилки, назвіть одну річ, яку Ви б змінили, при наявності такої можливості?

– Ми не так давно на ринку, щоб робити якісь висновки і аналіз. Як і всі, ми вчимося на своїх помилках, працюємо над ними і вдосконалюємося. Також, тісно спілкуємося з партнерами, які займаються вирощуванням та реалізацією ягід, набираючись досвіду у них, щоб в подальшому не допускати помилки при вирощуванні і продажу ягід.

-Чи готові українці на сьогоднішній день платити більше за органічну продукцію?

– Я вважаю, що на кожен товар є свій покупець. І Україна не є винятком. Зараз ми виставляємо лінійки органічних продуктів і будемо пропонувати їх в різні супермаркети України, оскільки на сьогоднішній день ця продукція користується попитом. Тому, ми знаходимося в розробці не тільки лінійки ягід, а й інших напрямків продукції.

-Що потрібно зробити, щоб зацікавити органічною продукцією в Україні?

– Думаю, повинен бути стратегічно продуманий маркетинг, щоб зацікавити покупця. Я вважаю, що через рік-два Україна дійде до того, щоб споживати органічну продукцію. Населення почне платити на якийсь відсоток більше, але купувати при цьому якісний продукт. Рівень різних захворювань і смертності в нашій країні на досить високому рівні і тому, якість харчування потрібно міняти.

-З якими труднощами ви стикалися при виході на зовнішні ринки?

– Основні труднощі – знайти, цей самий ринок збуту. Досить складно довести Європі, що Україна є не гіршим варіантом для закупівлі сировини. У зв’язку із загостреною політичною ситуацією в країні на сьогоднішній день Україна не є стабільним продавцем для Європи.

-При виробництві органічної продукції урожай є значно меншим, ніж при виробництві неорганічної. Чи є це проблемою при експорті ягід, оскільки одній компанії практично ніколи не вдається покрити необхідний за кордоном обсяг? Які рішення цієї проблеми існують?

– В такому разі ми об’єднуємося з іншими виробниками ягід і спільно поставляємо продукцію замовникові. При кооперації з нашими партнерами вдається формувати партії, які від нас вимагає клієнт.

 – Які країни, на Ваш погляд, є найбільш перспективними для продажу органічних ягід?

– На сьогоднішній день ми поставляємо продукцію в Німеччину, Чехію, Польщу та Італію. Також, ми плануємо розширити географію продажів за рахунок країн Східної Європи та Азії.

– Ваша компанія також займається виробництвом органічних джемів, перетертих ягід з цукром і фруктових порошків. Як давно компанія займається переробкою і наскільки переробка є вигідною?

– Ми тільки починаємо займається цим напрямком. Зараз, ми вивчаємо наскільки це є актуальним для українського і європейського ринків. Тому, будь-які висновки поки рано робити.

– Поділіться своїми планами на найближчий рік

-Ми плануємо збільшити обсяги продажів і знайти нові ринки збуту в Європі і Азії. Також, ми плануємо запустити «мокрий» цех з виробництва джемів, топінгів і фруктових порошків, оскільки, фруктові порошки і сублімовані ягоди користуються попитом за кордоном. Тому, хочемо вийти на цей ринок з українською продукцією.
-Існує думка що Органік – це не більше ніж розкручений бренд, а сама продукція практично не відрізняється від неорганічної. Як Ви ставитеся до такої думки?

-Негативно. У нас є результати експертиз європейських незалежних лабораторій щодо нашої ягоди, яку ми поставляємо за кордон. Всі партії проходять перевірку в європейських лабораторіях, і наша продукція відповідає всім стандартам, які затверджені в Європі. Тому, говорити про те, що ми можемо відправляти звичайні ягоди під логотипом «Органік» – годі й говорити, оскільки ягода не пройде тієї сертифікації та аналізів, які визнані в Європі.

– У кінці березня Ваша компанія брала участь в торговій місії Sweet & Fruit Trade: Ukraine-Middle East в Дубаї. Чому Вам цікавий ринок Близького Сходу?

-Ми плануємо розширювати географію поставок не тільки за рахунок Європи. Тому, країни Близького Сходу є нашими потенційними клієнтами. Також, даний захід – хороша можливість заявити про себе і зрозуміти наскільки наша продукція є цікавою для цього регіону.

SEEDS.org.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!