Коронакриза стимулювала розвиток онлайн-торгівлі свіжою агропродукцією

0 2 025

COVID-19 і карантин завдали чималих збитків українським фермерам, однак змусили мобілізуватися і знаходити нові шляхи збуту свіжої продукції. А головне, що самі українці повірили у онлайн-продажі, які почали суттєво зростати.

Цікаво, що збільшились не тільки продажі, а й асортимент продукції, яку вирощують фермери, як от в теплицях “Fresh Salat” під Запоріжжям. Активно таким змінам сприяли і дрібні українські замовники, розповіла у невеликому інтерв’ю для SEEDS співвласниця компанії Ольга Шкрібляк.  


– Чи вплинув карантин на продажі вашої продукції онлайн?

– Люди повірили у онлайн-продажі свіжого продукту, і продажі почали зростати. Спочатку салати. Потім пішли і помідори, і баклажани, і огірки.

Що стосується салатів, їх ми вирощуємо приблизно 15 різновидів. Кожного року додаємо щось новеньке. Часто нам дрібні замовники пропонують виростити той, чи інший салат. Зараз почали надходити запити навіть на спаржу. У нас її поки що немає, але ми вже давно планували вирощувати цей продукт.



– Чи можна сказати, що завдяки карантину розширився і ваш асортимент?

– Ми і раніше розширювали асортимент. Але раніше його було проблематичніше реалізувати.

До того ж люди сьогодні хочуть не тільки “чогось новенького”, а й безпечного. У нас якраз безпечна продукція. Ми використовуємо біопрепарати, але органічного сертифікату поки що не отримали.

– Хто переважно робить замовлення ресторани, чи прості українці?

– У нас є і замовлення індивідуальні, і від ресторанів. З’явилися оптовики, які переорієнтувалися на ринку і розширюють асортимент, ті, хто раніше обирав кілька “ходових” позицій товару і більше нічого не хотіли продавати.

– Ресторани теж беруть перевірений часом товар, чи просять чогось нового?

– Все залежить від шеф-кухаря, чи любить він експериментувати та міняти меню. Якщо шеф зупинився на певному меню, яке користується попитом, він так і продовжує працювати.



– Яке з замовлень було найбільш незвичним?

– Жовті огірки. Перестиглі. Я спочатку подумала, що то пожартували, але їм чомусь потрібні були саме жовті огірки. Я залишила кілька кущів – якщо людина замовила, для чогось їй це потрібно.


Як заробити на нішевих продуктах в Україні? В яке крафтове виробництво доцільно інвестувати і які технології допоможуть зібрати максимальний врожай?

Відповіді на ці питання Ви почуєте від провідних агрофахівців під час Міжнародної конференції:

“Ніші. Технології. Інвестиції” з циклу “Збільшення прибутків в агробізнесі”

від Sapienza.media

28 жовтня у Міжнародному Виставковому Центрі (МВЦ, Київ).  

 

SEEDS.org.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!