Ми вітаємо підписання Меморандуму між агроЗМІ та агробізнесом: працювати над досягненням глобальних цілей завжди ефективніше разом – Ольга Трофімцева

0 287

В Україні вперше заговорили про кооперацію агроЗМІ з агробізнесом і наукою для розвитку АПК. Подробиці читайте на SEEDS.

У Києві 22 грудня відбувся круглий стіл на тему «Вибір інформаційно-інвестиційної політики АПК України», де представники аграрних ЗМІ, профільних громадських ініціатив та організацій, малі та середні фермери, представники аграрного бізнесу, науки та освіти та інші учасники агроринку підняли актуальне питання якості інформації у медіа-просторі і вирішили об’єднати зусилля, щоб підвищити професіоналізм аграрних ЗМІ і започаткувати просвітницьку кооперацію з агробізнесом та профільними асоціаціями, освітою і наукою.

У заході взяли участь Ольга Трофімцева, заступник Міністерства аграрної політики України, Катерина Звєрєва, засновник агентства для аграріїв «SAPIENZA», Джон Шморгун, президент холдингу AgroGeneration, Геннадій Борисичєв, правозахисник та громадський діяч, Ірина Наконєчна, засновник BrandStory, Іванна Панасюк, керівник спецпроектів Agroportal, Віктор Коваленко, член платформи Ukrainian Food Valley, а також представники агроЗМІ, профільних асоціацій, платформ і бізнесу.

«Що ми бачимо в Україні зараз? Занадто багато інформації про агро, але мало якості, багато неперевіреної інформації та фейків, нечесна конкуренція і DDOS-атаки на ЗМІ, замовні статті, брак освітніх програм для агрожурналістів у кооперації з агробізнесом та наукою. Тому ми ініціювали спеціальний проект, базисом якого є Меморандум, який показує готовність об’єднати зусилля медіа, освіти та бізнесу для того, щоб підсилити один одного, скооперувавшись», – зазначила Катерина Звєрєва, засновник медіа-агентства для аграріїв «SAPIENZA».

Під час круглого столу відбулося підписання Меморандуму про кооперацію агроЗМІ, освіти та агробізнесу для досягнення цілей сталого розвитку ООН та стратегії України 2020. Ключовим завданням Меморандуму є, щоб Україна входила в першу тридцятку рейтингу Всесвітнього банку “DoingBusiness”, відповідно до стратегії України 2020.

«Незалежна преса дуже важлива для агрокомпаній, та для України в цілому. Інвестори не тільки перевіряють фінансові дані: що посіяно, що сіється, а й роблять моніторинг ЗМІ, аби дізнатися, що розповідають про компанію та який вони мають публічний імідж» – зазначив Джон Шморгун, президент AgroGeneration під час круглого столу.

«Коли потенційні іноземні партнери приймають рішення стосовно співпраці з українським бізнесом, одним з важливих факторів, які впливають на прийняття рішення, є сформована в медіа-просторі «картинка» країни та наявна інформація про умови ведення бізнесу в ній. Тому ця інформація має безпосередній вплив як на розвиток торговельних відносин на національному рівні, так і на залучення іноземних інвестицій. З іншого боку, фахові ЗМІ є важливим джерелом корисної інформації для вітчизняного бізнесу в процесі аналізу ринку чи збору первинної інформації при прийнятті рішення щодо виходу на експорт. Можна сказати, що якість інформації в агроЗМІ прямо пов’язана з успішністю українського бізнесу і країни на зовнішніх ринках. Тому ми вітаємо підписання такого Меморандуму між агроЗМІ та агробізнесом: працювати над досягненням глобальних цілей завжди ефективніше разом», – зазначила Ольга Трофімцева, заступник Міністра МінАПП України.

«Публікації в ЗМІ – це не самоціль … Формування бренду – це не тільки і не стільки стаття в ЗМІ, скільки сукупність багатьох інструментів і технологій. Для управління комунікаційними потоками, визначитеся з цілями, для яких вам потрібна публічність. По-друге, виберіть ті канали комунікацій, які будуть найбільш ефективні для вашої цільової аудиторії», – порадила Ірина Наконєчна, експерт з комунікацій, засновник BrandStory учасникам аграрного ринку під час круглого столу.

Підписанти Меморандуму домовилися про розповсюдження інформації між учасниками Меморандуму і залученими в процес учасниками агроринку, про проведення фахових тренінгів для трансферу знань між журналістами, фермерами, агробізнесом, іноземними та локальними інвесторами, профільними асоціаціями, наукою та освітою.

Також кооперація агроЗМІ, агробізнесу та освіти має на меті організацію круглих столів, прес-конференцій, конференцій, форумів та інших заходів з інформаційно-освітньою метою для кооперації профільних агромедіа та учасників агробізнесу, у тому числі, щоб формувати імідж українського агробізнесу та локальних фермерів і іноземних інвесторів на зовнішніх ринках.

Було вирішено об’єднати зусилля для реалізації спільних проектів для забезпечення чистоти інформаційного простору в профільних медіа, шляхом здійснення моніторингу якості і унікальності інформації про агробізнес та сектор АПК в інформаційному просторі локальних та іноземних ЗМІ, шляхом формування black-list ресурсів, які системно порушують авторські права інших ЗМІ.

Координатор даної ініціативи буде здійснювати інформаційну, консультативну, юридичну, просвітницьку підтримку підписантів Меморандуму та інших учасників аграрного ринку для розвитку малого та середнього фермерства в Україні, для виходу українського агробізнесу на зовнішні ринки, для забезпечення сприятливих умов для роботи локальних та іноземних інвесторів в Україні, для стимулювання агроінновацій та технологій для АПК.

«Меморандум буде ще відкритий протягом січня, тож всі бажаючі можуть долучитися. Ми плануємо залучити до Меморандуму освіту і науку, тому що питання фаховості журналістів, які працюють в агротематиці стоїть дуже гостро. І треба передавати знання від фермерів до журналістів, як промоутерів вітчизняного агросектору і України в цілому і розвивати молоді таланти. Приєднатися до Меморандуму вже виразили бажання Сумський національний агарний університет, Академія органічного землеробства «Екогарден», такі ЗМІ як AgroNews, Agroportal, компанія Pro Agro, SEEDS, Національна премія для аграріїв «Вони годують Україну», Громадська Рада МТОТ, SmartFarming, AgroGeneration, Brand Story, сайт “Пропозиція”, AgroFM, ІА “Інфоіндустрія”, журнал “Агроіндустрія”, Агробізнес-Україна. При кооперації різних ЗМІ і агробізнесу легше надати дієву підтримку важливих ініціатив для держави, для фермерства, для залучення інвестицій і для експорту продуктів з високою доданою цінністю. Таким меморандумом і кооперацією хочемо підсилити український агросектор і Україну в цілому», – зазначила Катерина Звєрєва, засновник агентства для аграріїв «SAPIENZA».

Щоб долучитися до ініціативи, звертайтеся за контактами: +38 099 737 17 92, zvereva.pr@gmail.com

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано