Мікрогрін завойовує кухонні підвіконня українців

0 351

Слово “мікрогрін” і маленькі зелені паростки зовсім нещодавно викликали подив і чималий інтерес. Сьогодні цей вид домашньої зелені впевнено витісняє з кухонних підвіконь простих українців традиційні вазони.

Цьому чимало посприяв винахід співзасновників сімейної компанії Zelena Ferma Артема і Тетяна Мотіних. Вони першими в Україні придумали міні набори для вирощування мікрозелені в домашніх умовах.

Продумано все, до дрібниць: ємність, килимок, насіння і навіть інструкція. Покупцям залишається тільки уважно прочитати і… просто додати води! Історію створення такої незвичайної сімейної справи Артем Мотін розповів в інтерв’ю для SEEDS.


– Чи можна назвати ваші набори для вирощування мікрогріну Made in Ukraine?

– Якщо говорити про походження набору – то це так. Made in Ukraine. Більшість з української сировини, зокрема і практично все насіння.

– Хто став ідейним натхненником створення такого бізнесу?

– Ідея виникла у моєї дружини, за сумісництвом співвласника компанії, просто з невеликого сюжету по ТБ. Розповідали про правильне харчування, про користь мікрогріну. Ось і подумали: а чому б не створити такі набори для вирощування цієї зелені дома?

І тільки потім, коли ми почали вивчати цей ринок, ми побачили, що щось схоже вже є, але не у нас. В Україні ми – перші.

– Хоч компанія у вас молода, за цей час, кажуть, встигли з’явитися навіть конкуренти?

– Конкуренція – це відмінна мотивація для створення гарного сервісу і “суперкопняк” для розвитку.

Задля створення наших наборів ми багато вивчали, тестували і виводили свою формулу так би мовити. А скільки часу було витрачено на продумування і постановку завдань для дизайну, пакування… Інструкція постійно переписувалася на основі побажань клієнтів і була доведена до ідеалу, майже.

І тут з’являються “вони”, які без вникання в тему, безсовісно крадуть ідею, вигляд упаковки, набору та інструкцію (слово в слово, картинка до картинки). Мало того, використовують наші тексти, наші фото і фотозвіти наших покупців видають за свої.

До чого я це. У цих горе-конкурентів є культури, які не ростуть на килимках зовсім або ж дуже погано сходять. Ми ж всі ці культури випробували ще на етапі тестування, і ми вирішили ввести тільки ті культури, які ростуть до 14 днів і прості в догляді.

Випадок з життя. Кілька місяців тому нам написала дівчина, що у неї не виросла кінза. Але у нас її ніколи не було. Виявилося, вона замовила набір у наших “конкурентів”.

– Цікавляться мікрогріном люди з регіонів чи міст?

– В основному це столиця і міста “мільйонники”.

– Приватні особи чи ресторани?

– Ми орієнтуємося на приватних осіб. Але серед наших клієнтів є і парочка рестораторів. Вони вирощують мікрогрін безпосередньо в ресторанах.

А взагалі ресторанам мікрогрін цікавий вже зрізаний. Є компанії, які займаються саме поставками до ресторанів такого мікрогріну. У них є мініферми на яких мікрогрін вирощується. Але це поки що не наша ніша.

 

Людмила КАЛИТА SEEDS.org.ua 

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано