Не сировина: український бджоляр експортуватиме готову продукцію до Японії

0 260

Україна є одним із світових лідерів з експорту меду. Утім, за кордон продають переважно сировину. Експорт готової фасованої продукції бджільництва з доданою вартістю розвинений менше. Днями український виробник підписав угоду про експорт такої продукції до Японії, повідомляє SEEDS.

Новий експортер меду – бджоляр з Новоолександрівки (Луганщина) Михайло Гребенник. Вирішити технічні деталі та здійснювати перемовини виробникові допомогли консультанти Проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України”. Для налагодження зв’язків та підписання експортних угод знадобився рік роботи.

“Спочатку я відправив до Японії зразки стільникового меду. Це невикачаний мед в сотах, він дуже цінується за кордоном. Наш бізнес-партнер був задоволений медом з Луганщини. Зараз готуємо партію цьогорічного меду з різнотрав’я, його продаватиме найбільший інтернет-магазин меду в Японії”, – говорить Михайло Гребенник.

Зазвичай мед з України експортують великі трейдери, які оптом закуповують продукт у бджолярів.

“Експорт меду з пасіки Михайла Гребенника ним самим – один з унікальних прикладів, коли додану вартість отримає бджоляр. Для створення такого прикладу ми залучили досвідчених експертів з експорту продовольчої продукції в Японію, які добре розуміються на особливостях цього ринку. Без такої допомоги було б дуже складно визначити, який саме медовий продукт буде цікавим вибагливим японським споживачам, як він має бути запакований та представлений на полиці. Створення такого позитивного прикладу допоможе місцевим бджолярам повірити у свої сили”, – вважає керівник напряму з розвитку медового бізнесу Проєкту USAID Руслан Марков.


  • Як зміниться ринок їжі у найближчі роки?
  • Які українські суперфуди наразі популярні на внутрішньому та зовнішньому ринках?
  • Які технології допомагають українським компаніям виходити на нові ринки і створювати унікальні продукти?

 💡 Про це все ви можете дізнатися 27 жовтня під час Міжнародної конференції: «From Local to Global: суперфуди, технології, ринки» з циклу Збільшення прибутків агробізнесу. Організатором виступає агромедіа-агенція SAPIENZA за підтримки Київського контрактового ярмарку. Місце зустрічі: м. Київ, Міжнародний виставковий центр (Броварський проспект 15), виставка “AgroComplex 2021”. Початок о 12:00.

Відвідування безкоштовно за умови попередньої реєстрації. Зареєструватися можна тут

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!