Пивоварня з нуля: Як переселенець з Донецька створив бренд крафтового пива

0 104

Василь Микулин в 2014 році був змушений залишити свої пивоварню і паб і переїхати з Донецька. У Києві підприємець вирішив почати все заново і створити бренд крафтового пива “Varvar”. Детальніше читайте на SEEDS.

Василь Микулин разом з партнерами – Наталією Ковалевської і Олексієм Гавришем, а також іншими однодумцями вирішив застосувати свої знання в новому проекті. Переселенець створив пивоварню на лісопильні. Крафтове пиво “Varvar” стоїть на полицях торгових мереж “Сільпо” і “Fozzy” і продається в 200 пабах України та Австрії.

У Києві довелося починати заново на старій лісопильні зі стартовим капіталом в розмірі $ 120 тисяч. При цьому Василь разом зі своєю командою самі спроектували обладнання, а «живе», тобто непастеризоване пиво настоюють в дубових бочках.

Основна різниця між крафтовою пивоварнею і традиційними заводами – смак пива. Великі виробники роблять ставку на обсяги і рекламу, малі – на неповторність смаку. У пива всього три інгредієнти – вода, солод і хміль. Але якість, пропорції і різний температурний режим дозволяють отримати практично безмежну палітру смаків. У пиві це головне. Крафтове пиво – в рази дорожче, ніж заводське, тому може перемогти тільки якістю. Причина дорожнечі – малі масштаби і ціна компонентів. Коли вода і солод – вітчизняні, то хміль переважно імпортується.

«Varvar» за свою менш ніж трирічну історію зварив вже 60 сортів пива. Це ще одна перевага невеликої пивоварні перед великим заводом – мобільність, можливість експериментувати і слідувати за смаками клієнтів. Спочатку нові смаки винаходив засновник бренду.

Зараз у Василя 3 паби, а в планах – відкрити ще 5 подібних закладів.

SEEDS за матеріалами ШоТам

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано