Популярність локальної та органічної продукції зростатиме

0 357

Європейська комісія розробила прогноз сільського господарства ЄС на 2018-2030 роки. Про це під час конференції “Яблучний бізнес України 2019” повідомила консультант Української плодоовочевої Асоціації (УПОА) Валентина Лановенко

За словами фахівця, у звіті були визначені так звані драйвери, які впливатимуть на ринок сільського господарства в ЄС та за його межами протягом наступного десятиліття. При цьому вивчення впливу поведінки споживачів на цих ринках є основою дослідження.

“Громадяни ЄС стануть більш усвідомленими щодо своєї їжі, її джерел та впливу на навколишнє середовище та зміни клімату” – йдеться у звіті.

Коментуючи зміст звіту, Валентина Лановенко зазначила, що для виробників це призведе до більш високих витрат на виробництво, але також стане можливістю диференціювати свою продукцію, додаючи цінність при зниженні негативного кліматичного та екологічного впливу.

На практиці це означає появу нових видів маркування та сертифікації. Відповідно споживачі будуть віддавати перевагу продуктам компаній, філософію яких вони розділяють та підтримують. Компанії, які ніяким чином не відреагують на ці запити суспільства, просто втрачатимуть частку ринку.

Локальна та органічна продукція, згідно дослідження, буде користуватися ще більшою популярністю у покупців.

“Для розвитку органічного ринку в Україні виробники мають вкладати більше коштів у маркетинг та підвищення обізнаності споживачів щодо корисності такої продукції” – стверджує Валентина Лановенко. Так, наприклад, у європейських фермерів та кооперативів витрати на маркетинг є суттєвою частиною бюджету.

Акценти ставляться на родинну працю та родинну власність, емоційну складову та екологічний аспект. Принцип “від поля до вилки” – це простежуваність продукції на всіх етапах її виробництва, що є гарантією безпечності та якості для споживачів.

“Збереження природнього біорізноманіття можливе лише при використанні біо-препаратів” – зазначають італійські фермери на упаковках органічних яблук.

“Варто зазначити що фермери в італійських кооперативах володіють в середньому всього 2-3 га саду, але об’єднавшись вони забезпечують собі спільне зберігання продукції, сортування, упаковку та продаж у торгових мережах”,- навела приклад Валентина Лановенко.

У свою чергу директор з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Катерина Звєрєва зазначає, що європейська практика щодо підвищення рівня інформації про харчові продукти має бути якомога швидше поширена й в Україні.

“Запровадження стандартів, про які йдеться у останньому звіті Єврокомісії, в Україні стане добрим кроком українських виробників на шляху до підвищення лояльності власних споживачів. Крім того, компанії-експортери, так чи інакше, повинні будуть запроваджувати подібні стандарти, якщо мають бажання працювати на ринку ЄС.

Споживач, який платить власні кошти за той, чи інший продукт, має знати усю необхідну йому інформацію про його походження. Зрозуміло, що це призведе до певних додаткових витрат при виробництві продукції, але на сьогодні люди готові платити більше за якість”,- зазначила Катерина Звєрєва.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією Fruit-Ukraine.org

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!