Щоб нічого не зламалось: як працює сервісне обслуговування холодильного обладнання та сховищ?

0 183

Після виконання монтажних робіт і запуску обладнання для зберігання овочів, фруктів, м’яса та іншої сільськогосподарської продукції починають діяти гарантійні зобов’язання постачальника систем, які прописані в контракті. Вони тривають протягом року, двох і більше. Додатково фахівці рекомендують одразу домовлятися про сервісне обслуговування, оскільки холодильна система досить технічно складна та масивна. Від її роботи залежить зберігання продукції, тому важливо, щоб обладнання працювало правильно, повідомляє SEEDS.

Технічне обслуговування та ремонтні роботи

Сервіс можна поділити на дві частини. Перша — регулярне технічне обслуговування, яке, наприклад, може здійснюватися щомісяця.



“Це щось схоже на технічний огляд автомобіля. Своєрідна профілактика. Фахівці перевіряють, чи правильно функціонують всі деталі та елементи системи. Обов’язково потрібно перевіряти на яких режимах працює холодильна установка. Спеціалісти оглядають обладнання, відстежують можливі несправності в системі — те, що може спровокувати зупинку. Адже припинення роботи багатотонної камери однозначно призводить до псування продукції чи погіршення її якості”, — зазначає Максим Гладиш, фахівець компанії «‎Alternative Technologies PF».



Друга частина — це ремонтні роботи. До них можна віднести як ремонт обладнання, яке вже працює тривалий час, так і аварійні виклики, коли кваліфіковані спеціалісти мають оперативно приїхати з певним набором запчастин для швидкого вирішення проблеми, що виникла.

“Ми рекомендуємо після монтажних робіт укласти договір про сервісне обслуговування. У документі прописуються умови роботи, термін реагування, графік проведення планових та гарантійних робіт, бо обладнання може працювати безперебійно значно довше гарантійного терміну”, — розповідає фахівець.

Щодо особливостей співробітництва саме з «‎Alternative Technologies PF», Максим Гладиш говорить: “Якщо наші клієнти вже співпрацюють з іншими сервісними компаніями, ми цікавимось, що це за підприємство, наскільки працівники компанії кваліфіковані, чи розуміються вони на тому сучасному обладнанні, яке ми встановлюємо. Також консультуємо щодо гарантійних випадків. Наш сервіс функціонує цілодобово, сім днів на тиждень. Працює диспетчер, який приймає всі заявки та передає профільним інженерам, залежно від напрямку робіт та характеру проблеми. Сформовані сервісні бригади, які виїжджають як на технічне обслуговування, так і на випадки, що потребують швидкого реагування. У договорі зазначений час, за який сервісна бригада має прибути на підприємство (зазвичай це 3 – 4 години після звернення). Тобто після встановлення обладнання компанія «‎Alternative Technologies PF» завжди готова запропонувати повноцінний кваліфікований сервіс”.

Навчання персоналу аграрного підприємства для роботи з обладнанням

“У різних компаній різний підхід до роботи. Багато підприємств мають у штаті інженерів, які розуміються на обладнанні, що встановлюється. Однак, ми усвідомлюємо, що вони можуть не знати всіх тонкощів та нюансів. І тому зацікавлені в тому, щоб інженери клієнтів розуміли суть і особливості роботи з системами зберігання, які постачаємо ми. Тому завжди після монтажу проводимо навчання, показуємо, як це обладнання працює”, — розповідає фахівець.



Скільки часу займає навчання працівників клієнта, залежить від їх кваліфікації. Також ми дбаємо про обов’язкове отримання від постачальника технічної документації, паспортів, схем обладнання тощо, щоб, незалежно від того приїде на виклик та чи інша сервісна організація, виробник сільгосппродукції чи власник сховищ мав доступ до важливої інформації.

“Під час проведення сервісного обслуговування ми завжди демонструємо результати роботи і пояснюємо причину виникнення проблеми відповідальному представникові клієнта. Часто дуже багато залежить від людського фактору: хтось не натиснув кнопку, хтось не зачинив двері та ін. Ми проговорюємо це, щоб уникнути повторення подібного. Наша компанія зацікавлена, щоб працівники клієнта розуміли, як обслуговувати обладнання і що робити у випадку збою у його роботі”, — говорить Максим Гладиш.

Зберігання це обов’язковий елемент збереження якості продукції і можливості для фермера продавати свій продукт протягом тривалого часу, це конкретна перевага. Тож, якщо у вас з’явилися питання щодо постачання та встановлення холодильного обладнання? Звертайтесь до фахівців компанії «‎Alternative Technologies PF»:

пошта: info@alttech.com.ua
телефон: +38 (093) 473 24 00

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!