Стало відомо що заважає розвитку внутрішнього ринку збуту української м’ясної продукції

0 200

Тваринництво у всьому світі знаходиться у досить непростій ситуації, Україна не є винятком. Об’єм тільки внутрішнього українського ринку досить обмежений, і це потрібно враховувати, формуючи стратегію розвитку цієї галузі, пише SEEDS.    

Такі думки висловила Ольга Трофімцева, експертка АПК, в.о. міністра аграрної політики у 2019 році, під час Міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні технології та перспективи розвитку м’ясопереробної галузі».

«Тваринництво у всьому світі, і в Україні зокрема знаходиться у досить непростій ситуації. Молочна галузь, це ми знаємо, вона завжди була непростою для всіх, але і м’ясна галузь зараз находиться під тиском.

Під тиском зміни споживчих вподобань, мегатрендів та всього іншого. Під тиском пов’язаним із зростанням собівартості виробництва, під тиском переформатування усіх ланцюгів: збуту, логістики і всього іншого. Спочатку ми повинні розуміти: де у нас будуть ті ринки збуту.

Можливо провокативну тему закину, але: внутрішній український ринок збуту він не буде зростати значно.

Я скоріш можу прогнозувати зменшення обсягів внутрішнього ринку збуту продукції тваринництва. Це пов’язане з демографією і купівельною спроможністю населення і всім іншим.  

Об’єм внутрішнього ринку досить обмежений, це потрібно розуміти, і, виходячи з цього дивитись на стратегію розвитку. Тому, що просто говорити про відродження ферм і села, та відновлення поголів’я ВРХ, як на мене це є вирваним з контексту. Потрібно дивитись на все в комплексі», – вважає Ольга Трофімцева.


Як один з потенційних зовнішніх ринків збуту м’ясної продукції Україні може бути цікавим ринок Китаю. Відповідаючи на запитання учасників конференції, експертка АПК розповіла, що експорт до Китаю може бути вигідним для українських виробників, потрібно врахувати певні вимоги.

«Це вигідно. Позитивні моменти – великі обсяги. Якщо ви поспілкуєтесь з тими, хто вже експортує щось до Китаю, вони вам скажуть: туди що не постачай – це краплина в морі.

З одного боку Китай багато що сам виробляє, але з іншого – дуже багато споживає.    

З позитивних моментів: на м’яса птиці можна привести приклад – Китаю потрібна продукція дещо інша, ніж для європейського чи для внутрішнього ринку. В Китаї своя специфіка споживання.

З негативних моментів: китайці дуже прискіпливі, вони досить довго приймають рішення. Китайці люблять ранговість. На державному рівні потрібне лобіювання і підписання всіх меморандумів, сертифікатів і всього іншого… Це дуже кропітка робота», – вважає Ольга Трофімцева, додаючи, що така робота необхідна, оскільки може стати в нагоді не тільки для співпраці з Китаєм, але і багатьма іншими азіатськими країнами.

 

SEEDS.org.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!