Україна досі купує російський дизель, але значно менше

0 78

З червня в силу вступили обмеження з боку Росії на поставки вдо України дизельного палива, нафти і масел. Однак повністю імпорт палива з РФ не зупинено.

По дизельному паливу він скоротився в 4 рази. Про це розповів директор “Консалтингової групи А-95” Сергій Куюн.

“Якщо раніше щомісячний імпорт з Росії становив 225 тис. т, то на червень передбачено 60 тис. т. По газу Україна щомісяця імпортувала 52 тис. т, в червні квота встановлена ​​в обсязі 32 тис. т”, – зазначив він.

Сергій Куюн вважає, що зменшення поставок з Росії не пройде безслідно, оскільки частка ринку досить велика: близько 40% ДТ, і 29% по зрідженому газу. Наслідки в перший час будуть не так відчутні завдяки тому, що сформовані хороші запаси у всіх регіонах, зокрема на Півдні.

На думку експерта, новими джерелами, які можуть замінити імпортоване з Росії паливо, стануть українські нафтопереробні заводи (НПЗ) та імпорт по морю.

“В обох випадках ми маємо справу з низкою викликів. Щоб допомогти нафтопереробці, треба ліквідувати тіньовий ринок. Заводи просто не можуть конкурувати з фальсифікатом. Тут важливо реалізувати реформу, пов’язану з ліцензуванням операцій з нафтопродуктами і посилення контролю за нафтобазами і перевезеннями палива”, – пояснив директор.

Він стверджує, що для НПЗ і морського імпорту критично важливим є питання інфраструктури. В Україні достатні потужності з перевалки, але гостра нестача рухомого ж/д складу. Необхідно знизити портові збори, так як у нас вони вдвічі вищі, ніж в Європі. Це також позначається на ціні палива.

SEEDS.org.ua за інформацією Latifundist.com

Слідкуйте за нашими новинами на Facebook   Instagram  YouTube-канал

 

 

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано