Україна нарощує споживання риби і морепродуктів, – UIFSA

0 94

Загальне споживання риби в Україні в 2020 році склало 550 тис. тонн, з яких 411 тис. т було імпортовано, решта – це внутрішній вилов. У той же час середньостатистичний українець споживає 15 кг риби та морепродуктів на рік, тоді як ВООЗ рекомендує більш високий показник в 20 кг/рік, а європейці довели споживання риби до 22 кг/рік. Про це повідомив президент Асоціації українських імпортерів риби і морепродуктів (UIFSA) Дмитро Загуменний.

За його словами, в загальній структурі споживання українцями риби і морепродуктів переважає заморожена риба, в той час як на живу і охолоджену доводиться по 5%, на пряний посол і консерви – 2-3%.

«Основними постачальниками риби до України є Норвегія, звідки до нас приходить оселедець, лосось, форель і скумбрія, Ісландія (скумбрія і оселедець), США (хек, минтай, 5 видів дикого лосося Аляски і червона ікра), з Туреччини надходять сібас і дорадо», – відзначає Дмитро Загуменний.

Експерт платформи про рибу Easyfish.club, Ксенія Горова, знаходить основні драйвери зростання ринку в популяризації здорового способу життя. «Основними джерелами білка для жителів України є м’ясо птиці і свинина. Однак, українці починають звертати більше уваги на рибу, про що говорить імпортна статистика, яка активно зростає останні 5 років. Харчова цінність морепродуктів помітно перевищує показники інших видів м’яса. М’ясо дикого лосося Аляски має рекордний рівень натуральних поліненасичених жирів, наприклад, у доступній горбуші це більше 600 мг Омега-3 на порцію риби. Фактично денна норма. При цьому ситність риби також досить висока. Для прикладу білка в минтаї міститься стільки ж скільки курячих ніжках», – зазначає Ксенія.

Тимур Алієв, менеджер проєкту імпорту риби та морепродуктів компанії FOZZY GROUP, стверджує, що риба – товар, який реалізується в різних цінових категоріях, тому її вибирають різні соціальні групи покупців. «Минтай – ходовий товар в сегменті мас-маркету, лососеві (горбуша, кета, кижуч, нерка), які до нас поставляють з Аляски, – затребуваний продукт у покупців із середнім і вище середнього рівнем доходів. Риба і морепродукти з року в рік стають дедалі популярнішими в Україні. Це вказує на величезні можливості в роботі з покупцями, яким необхідно активніше роз’яснювати корисні властивості риби і давати ідеї приготування», – зазначає Тимур Алієв.

В Україні стартував проект Easyfish.club, який популяризує рибу і морепродукти. Освітня платформа розповідає про вибір риби, ділиться лайфхаками по базовим навичкам, і звичайно, простими рецептами приготування риби і морепродуктів Аляски. Над проєктом працюють яскраві амбасадори – Володимир Ярославський та Ольга Мартиновська (судді шоу «МастерШеф»), популяризатор Євген Клопотенко, експериментатор Едик Канарян, телеведуча Тетяна Литвинова, нутриціолог Анастасія Голобородько. “Будьте сміливіше з рибою” – так звучить слоган проєкту.

За додатковою інформацією звертайтеся до
ГО “Ukrainian Green Power”
Контактна особа: Катерина Тудакова
тел. +38(093) – 968 – 31 – 24
 info.ukrgreenpower@gmail.com 

SEEDS.org.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!