Українці готові платити гідно за якісні органічні продукти 

0 1 070

Виробники органічних продуктів кажуть, що в Україні продукцію вигідніше продавати вроздріб – це свідчить про рівень попиту на вітчизняному ринку. До того ж українці вже готові платити за якісний товар, розповів співзасновник компанії «ТМ Ahimsa» Антон Карташов.

«Ми об’єднались навколо ідеї створення еcо-village або еко-поселення, де люди можуть забезпечувати себе завдяки вирощуванню натуральних харчових продуктів. Нас об’єднує одна філософія — виробляти продукти без нанесення шкоди навколишньому середовищу.

Поступово до нас приєднувались однодумці, завдяки цьому ми змогли збільшити потужності. Зараз на виробництві постійно задіяні 15 людей, а на сезон збирання ягід ми наймаємо до 60−70 осіб. Обробляємо 140 га землі, які вже понад 7 років сертифіковані для органічного виробництва», – розповів Антон Карташов.


«Окрім цього, в нас є корівник, де ми отримуємо молоко та органічні добрива. Все це знаходиться у заповідній зоні у селі Черне́ччина на Дніпропетровщині. Там у радіусі 100 км немає заводів та інших забруднюючих довкілля виробництв.

Вирощуємо чимало ягід: суницю, малину, червону порічку, якими засаджено 40 гектарів. Інші території задіяні під спельтою, амарантом, житом, озимою пшеницею, соняшником, льоном, машом, нутом», – каже фермер.

На його думку, це невеликий перелік культур і надалі його тільки збільшуватимуть. «Ми хочемо, щоб збільшувалась частка українців, які формують свій раціон тільки за принципами здорового харчування. Тому, чим більше асортимент буде у нас, тим більше людей зможуть задовільнити свої смаки», – додає Антон Карташов.

«Такий підхід вже приніс свої плоди — переважна частина нашої продукції почала залишатись на внутрішньому ринку. Так, ми продовжуємо експортувати, поставляємо товари в ЄС, переважно ягоди, великими партіями, бо у фасований роздріб продавати в Європі дуже важко. Тому зараз ми вирішили протестувати український ринок.

В Україні вигідніше продавати у роздріб, це показує попит на ринку. Українці готові платити за якісний товар. Всередині країни ми можемо продавати товар під власним брендом і це більш фінансово вигідно. Зараз у нас 28 позицій. І всі органічно сертифіковані: олія, борошно та сублімовані ягоди», – додає фермер.

 

SEEDS.org.ua за інформацією Agravery.com

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!