Українці потроху звикають до нового продукту – маринованих равликів

0 129

Равликів в Україні вирощують на фермах давно і вельми успішно. Розширюється і асортимент продукції з м’яса равлика. Нещодавно гостей міжнародної виставки AgroComplex 2019, пригощали маринованими равликами. Чи смакує українцям новий продукт SEEDS розповів керівник ферми з вирощування равликів DIDO DJOZEF Андрій Свірський.


– Наразі DIDO DJOZEF випускає доволі незвичну для українців продукцію – маринованих равликів. Хто в Україні взявся за випуск такої новинки?

– Наші равлики переробляються на консервному заводі в місті Дубно. Вони були дуже вражені новим продуктом. Якось технолог мені сказала: “Андрію, я бачу – це все дуже добре, але мені, чесно, страшно все те, що ви хочете від нас”. Я їй кажу: “пані Людмило, все гаразд – ми разом йдемо до успіху!”

Наразі випускаємо тільки один з видів – Classic, буде ще три види маринованого равлика: Hot – з перчиком, Amber – з травами і sweet- sweet. Останній сорт матиме солодкуватий смак. Він буде на томатній олії червонавого відтінку. Є ще заморожене філе равлика і печінка равлика.

В подальшому випускатимемо яйця равлика (ікру), але поки що не дійшли технологічно до цього. Наразі цей продукт тільки в розробці. До речі, нам її пропонували зробити кольоровою – ми розглядаємо, як варіант навіть таку пропозицію.

– DIDO DJOZEF – звідки з’явилась така назва у вашої ферми?  

– Діда моєї дружини, Іванки, завали дід Йосип. Він завжди був веселий, різні афоризми розказував. На жаль, особисто я його не знав – він упокоївся трошки раніше, ніж ми познайомилися. Але дуже цікавий був чоловік і відгукувався про землю досить весело.

В честь нього ми і вирішили назвати ферму “Йосип”. Але, так як ми бачимо тенденцію на англійську назву, подумали, що “дідо Джозеф” буде краще.

– Судячи з назви, маєте приціл на експорт?

– Звісно. Ми бачимо свій продукт експортним. В світі, в Європі, культура споживання равлика – вона розповсюджена. Там вона все одно піде. Наразі незрозуміло якими об’ємами – але піде.

Але і в Україні ми хочемо бачити, як розвиватиметься така культура у нас. Ми хочемо дати людям спробувати щось нове і дійсно корисне. Зараз ми починаємо з малого – пропонуємо людям скоштувати, зрозуміти що це таке і бачити реакцію  наших людей.

Здорова їжа – здорова нація. Ми бачимо наш продукт, як здорову їжу.  

 

Людмила КАЛИТА SEEDS.org.ua  

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано