Українські фермери почали більше уваги приділяти стратегії продажу продукції

0 110

Рівень міжнародної торгівлі може змінитися найближчим часом під впливом українських виробників. Адже вітчизняні фермери почали більше уваги приділяти перспективам збуту своєї продукції. Про значення побудови стратегії продажу овочів і фруктів розповідає fruit-ukraine.org, спираючись на думки аналітиків Української плодоовочевої асоціації.

Розуміння важливості не тільки технологій вирощування овочів і фруктів,а і побудови стратегії збуту продукції вже дає досить позитивний вплив на ринок, на розвиток міжнародної торгівлі овочами та фруктами в цілому. Як розповіла головний аналітик Української плодоовочевої асоціації (УПОА) Тетяна Смірнова, сьогодні можна з упевненістю сказати, що українські виробники не тільки замислюються над тим, як виростити продукцію, але і роблять акцент на стратегії продажів. Активізується пошук потенційних покупців як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринку. Українські фермери все частіше стають не тільки відвідувачами, а і учасниками міжнародних виставок і конференцій, що сприяє набуттю нових ділових контактів та розширенню географії експорту.

Зокрема, минулого року УПОА разом з ФАО і ЄБРР організовували бізнес-місію в країни Південно-Східної Азії, і одним з результатів можна вважати імпортування українських яблук і лохини такими країнами, як Сінгапур, Малайзія та Індонезія.

Експортний потенціал України значно більший. Сьогодні вже ідеться про перспективи продажу українських тепличних томатів, фруктів, ягід, горіхів і навіть солодощів арабським країнам.

 

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!