Українські виробники отримали унікальну можливість експортувати готову продукцію до найбільшого онлайн-супермаркету Азії

0 116

На сайті “Редмарт” тепер є окрема сторінка, присвячена продуктам з України

Про унікальну можливість для українських виробників налагодити експорт готової продукції в роздрібному пакуванні під власною ТМ до Сінгапуру повідомив Андрій Ярмак, економіст інвестиційного центру ФАО на своїй сторінці у соцмережі Facebook.

Це стало можливим завдяки співпраці з найбільшим онлайн супермаркетом регіону “Редмарт” (RedMart, AlibabaGroup).

«Нещодавно, завдяки активності компанії Мілленіум, нашого посольства в країні Сінгапур, нашого колеги Кантібана  Скаусера, ФАО, ЄБРР та ще багатьох людей, ми маємо зараз унікальну можливість розширення експорту до Сінгапуру.На сайті Редмарту тепер є окрема сторінка, присвячена продуктам з України», – зазначив Андрій Ярмак.

Нагадаємо, що у січні 2018 року посольство України в Сінгапурі ініціювало візит українських виробників харчової продукції до Сінгапуру.

«Завдяки Андрію Ярмаку була сформована професійна команда експортерів з України, які на високому рівні презентували свою продукцію під час численних В2В зустрічей та організованих Посольством заходів. Вихід нових продуктів на іноземний ринок – завжди серйозний виклик, а вихід на ринок Сінгапуру, який відомий високою конкуренцією та сталими споживчими вподобаннями, – це потрійний виклик! Але не було жодного сумніву, що наша продукція конкурентна за ціною та якістю і може посунути місцевих. Треба лише спробувати!»,- зазначив на своїй сторінці у соцмережі Дмитро Сенік, посол України в Республіці Сінгапур.

Які обсяги може продати “Редмарт”? Тест-драйв наших продуктів показав, що споживачі дуже позитивно на наш продукт реагують– Андрій Ярмак

Економіст ФАО також зазначив, що онлайн торгівля в Сінгапурі продає вже під 10% всіх продуктів харчування, а це найбільший магазин. «Поки що важко говорити, скільки можна продати конкретного продукту – про нас не знають. Тому, я думаю, обсяги будуть обмеженими на першому етапі. Але тест-драйв наших продуктів показав, що споживачі дуже позитивно на наш продукт реагують, тому продажі будуть точно зростати – просто так до каталогу нас не включили б. Я рекомендую не шкодувати грошей на рекламу в цій мережі, до речі», -написав він.

Як управляти залишками, оплатами та місцевою логістикою? 

Питання щодо управління залишками оплатами місцевою логістикою може допомагати вирішувати агент Редмарту Кантібан Скаусер. «Це не безкоштовно, але це адекватні витрати по цінам Сінгапуру», – зазначив Андрій Ярмак.

Чому Сінгапур та онлайн супермаркет?

Експерт ФАО пояснює, чому власне українським виробникам цікаво зайти до цієї мережі так: «Всі без виключення роздрібні мережі Сінгапуру та регіону відслідковують асортимент Редмарту. Включення в каталог цієї мережі – це чудова реклама на весь регіон і можливість вийти в традиційні мережі та на регіональних дистрибуторів. Крім того, потрапивши до цього каталогу, Ви можете спокійно розсилати пропозиції іншим учасникам з гіпер-посиланням на ваші продукти в Редмарті».

Які продукти краще пропонувати?

Андрій Ярмак радить заходити до азійської мережі з упакованою продукцією преміальної якості. «Фреш-група там зростає, але обсяги відверто маленькі. Тому до Редмарту краще заходити з упакованими продуктами. Пакування має враховувати місцеві особливості і продукт має бути преміальної якості. З фрешем краще заходити до Редмарту тільки, якщо маєш вже продажі в інших мережах. Я б відмітив наступні категорії, що можуть продаватися там: крупи борошно, олія (у тому числі «органік»), сік, соуси, джем, заморозка, кондитерка, мед, горіхи, молокопродукти, цукор та інші», – зазначає експерт ФАО.

ФАО та ЄБРР готові сприяти системному експорту української агропродукції до Сінгапуру. Зацікавленим у співпраці підприємцям Андрій Ярмак пропонує писати напряму. Мінімальні вимогидо учасників мають бути підтверджені в першому ж листі.

Мінімальні вимоги до учасників:
– вільна англійська у співробітників та керівництва (перекладач – не варіант)
– готовність постачати продукцію в роздрібні мережі, наявність роздрібної упаковки з етикетками та дизайном англійською мовою (прошу прикласти копії);
– наявність інформативного веб-сайту англійською мовою (посилання в листі має бути);
– наявність GlobalGAP для виробників та HACCP для переробників, органічної сертифікації для органіків. Наявність сертифікату Halal- додаткова перевага (прикріпити копії).
– досвід постачання продукції в мережі супермаркетів Україна та за її межами, досвід торгівлі з країнами поза межами СНД (описати);
– розуміння логістики до Азії та готовий розрахунок витрат на постачання (додати);
– розуміння власних конкурентних переваг на цих ринках (описати).

«Це значно прискорить процес та підвищить шанси на плідну співпрацю з мережею», – зазначив Андрій Ярмак.

Ukrainefood.org

Leave A Reply

Your email address will not be published.