В Україні почали об’єднуватися великі медові компанії

0 1 308

ТОВ «Органік Експорт» закінчило процедуру об’єднання з ТОВ «Українська медова група» та ТОВ «Мед України», які об’єднали свої активи та професійні досягнення задля зміцнення своїх позицій на внутрішньому та зовнішньому ринках і представили нову стратегію розвитку об’єднаної компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.

«Наша синергія сприятиме сталому розвитку компанії та впровадженню найкращих світових практик у сфері переробки та дистрибуції українського меду. А вже невдовзі споживачі матимуть нагоду ознайомитися з новим українським брендом, який ми представимо ринку найближчим часом», — зазначив директор групи компаній Едуард Кричфалушій.

Своїми стратегічними цілями компанія визначила запровадження професійного категорійного менеджменту, побудову сильної національної дистрибуції та розширення наявності кращих українських та світових медів задля збільшення частки продажу до 30% від загального обсягу споживання офіційними каналами торгівлі.

Одним із важливих пріоритетів стане розробка та впровадження інноваційних програм для виробника-пасічника для надання йому можливості безпосередньої присутності його продукції в українському роздрібі та гарантування кінцевому споживачу 100-відсоткової простежуваності для кожної одиниці продукції.

Компанія ставить також за мету покращення обізнаності українського споживача у якісних і видових характеристиках меду натурального.

«На сьогоднішній день в Україні виробляється широке розмаїття медів з унікальними смаками та споживчими властивостями, які невідомі широкому загалу споживачів. Саме тому компанія вважає розвиток споживання натуральних і якісних медів одним із основних факторів розвитку галузі», — відмітив Едуард Кричфалушій.


ТОВ «Органік Експорт» — один із лідерів в експорті меду, який за 8 років роботи в медовій галузі запровадив нові стандарти в оцінці якості та приніс на споживчий ринок нові практики роботи, налагодив взаємовигідну роботу з виробниками-пасічниками високоякісних видів меду. Експортує мед до країн Європейського Союзу та США.

ТОВ «Українська медова група» та ТОВ «Мед України» за 15 років стали одними з найбільших гравців на внутрішньому ринку з часткою продажу фасованого меду більше 20%, відомі українським споживачам під власною ТМ «Пасіка». Також компанія є найбільшим партнером у виробництві власних торгових марок для таких торговельних мереж як «Сільпо», «АТБ-Маркет», «Ашан», «Велика Кишеня», «Таврія -В», Novus та інші.

 

SEEDS.org.ua   

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано