В Україні створюють перший туристичний гастромаршрут для європейців

0 128

Європа вирішила допомогти українським виноробам і сироварам з просуванням їх продукції на ринках ЄС. Днями в Одесі між проектом Єврокомісії “Підтримка розвитку системи географічних найменувань в Україні” і Національною туристичною організацією був підписаний меморандум, і стартував пілотний проект “Дороги вина і смаку України”.

В його рамках в Бессарабії найближчим часом буде створено туристичний гастромаршрут “Болград – Криничне – Ізмаїл – Вилкове”, який тестуватимуть протягом двох років, всіляко рекламуючи серед європейців.

Саверіо Савіо, керівник проекту Єврокомісії, планує в разі успіху розгортати проект і на інші регіони країни, а в перспективі створити Національну карту доріг вина і смаку України.

“Дороги вина і смаку” має на меті створити і просувати привабливі українські регіони етнотурізму (турів по місцях виробництва вин) і гастротурізму, і системно залучати в регіон туристів з України та ЄС.

Популяризація в Україні і просування в країнах ЄС поїздок за вином і оригінальними крафтовими продуктами буде просуватися за тим же принципом, що і “Дороги вина і смаку” Тоскани, Провансу, Бордо або Сицилії.

Спершу експерти ЄС розробляють докладні і зручні для туристів маршрути таких доріг, а всі туристично привабливі виробники вина, сиру, меду, спиртних напоїв або навіть негастрономічної крафтової продукції отримують географічне найменування (з прив’язкою до місцевості, де вона виробляється, за прикладом пармезану і шампанського). Потім цей маршрут стає новим модним напрямком – принаймні так задумано Єврокомісією.

Пілотний проект в Україні передбачає, що маршрут “Болград – Криничне – Ізмаїл – Вилкове” зможе стимулювати розвиток виноробства, фермерства і крафтового виробництва, зберегти і популяризувати специфічні для регіону кухню, традиції і ремесла.

Єврокомісія не назвала потенційного бюджету програми “Дороги смаку і вина України”. Разом з тим, з 2014 року Європейський фонд сільського розвитку підтримав більше 100 інвестиційних програм в 28 країнах на суму € 152 млн. Єврокомісія проводить постійний моніторинг ефективності кожної програми фонду, і пропонує на всіх етапах реалізації пілота в Бессарабії підтримувати експертними знаннями.

Саверіо Савіо пообіцяв також, що у бренду географічного найменування ЄС і особливо у етно- і гастротурів “Дороги вина і смаку” вже є сформована база шанувальників, які готові платити додаткові гроші за гарантовану Єврокомісією якість, і в той же час зацікавлені у відвідуванні регіону завдяки одній лише рекомендації ЄС.

SEEDS.org.ua за інформацією ubr

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.