В Україні з’явилася перша система управління експортними продажами плодоовочевої продукції

0 35

В рамках конференції “Яблучний бізнес України-2019” експерти Української плодоовочевої асоціації (УПОА) презентували систему управління експортними продажами.   Одним з головних завдань Системи є підвищення впізнаності українських виробників та зміцнення їх позицій на міжнародній арені.

Функціонал системи пояснив аналітик УПОА Семен Крамаренко. “Усі контакти системи розподілені на 2 категорії: українські виробники та імпортери. Кожен клієнт має власну картку, в якій зазначені:

  • коротка інформація про компанію;
  • перелік товарів, які відповідно реалізує/закуповує;
  • контактні дані представників компанії (ПІБ, посада, телефон, емейл);
  • історія отриманих та відправлених листів;
  • історія бізнес-процесів.

Кожного тижня відбувається збір інформації від українських виробників стосовно продукції, яку вони прагнуть реалізувати на міжнародні ринки у вигляді індивідуальних пропозицій та здійснюється email-розсилка пропозицій.

Імпортери отримують повідомлення, в залежності від переліку товарів, якими вони цікавляться. Кожна пропозиція містить інформацію про вид товару, сорт, калібр, об’єм, якість, пакування, місце відвантаження, ціну та термін постачання.

Представник компанії-імпортера має змогу переглянути сертифікацію компанії та фотографії товару за активними посиланнями у листі. Також, кожна пропозиція містить контактні дані особи компанії-виробника. У разі зацікавленості імпортера в конкретній пропозиції, він зв’язується з виробником через сайт компанії, або вказану електронну адресу”, – каже Семен Крамаренко.

Основною задачею будь-якого виробника є продаж своєї продукції і провадження цієї системи – це великий крок зі зближення виробника продукції і покупця.

На сьогоднішній день представники УПОА мають одну з найбільших баз імпортерів плодоовочевої продукції, яка сформувалася за кілька років участі в міжнародних конференціях та виставках.

Для експортно-орієнтованих компаній ця система є чудовою нагодою зміцнити позиції на міжнародному ринку. Подібний механізм дозволить збільшити популярність української продукції по всьому світу та привернути уваги до їх виробників.

Варто відзначити, що система напряму зводить виробників плодоовочевої продукції з потенційними покупцями.

“В базі імпортерів УПОА знаходиться кілька сотень компаній – найбільших імпортерів з якими встановлений прямий діловий контакт. Отже УПОА має змогу інформувати ці компанії щодо тих пропозицій, які наявні на ринку на сьогоднішній день.

Тому, умовно кажучи, сьогодні Ви можете звернутися до керівництва УПОА, якщо ви є членом Асоціації, та повідомити, що можете запропонувати на експорт – загальну інформацію про продукцію, її якість, калібр тощо і про це завтра дізнаються імпортери майже в усіх країнах світу, які в подальшому вийдуть на прямий зв’язок з вами.

Тобто створення Системи – перший крок для того, щоб створити експортну кооперативну платформу”, – коментуючи особливості роботи та переваги роботи з Системою, зазначив  економіст інвестиційного департаменту Продовольчої та сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак.

…УПОА створила першу в Україні узагальнену систему інформування та управління експортними продажами плодоовочевої продукції…

Директор з розвитку УПОА Катерина Звєрєва зазначає, що   ще однією суттєвою перевагою Системи є економія трудовитрат відділу продажів. “Система напряму зводить виробників плодоовочевої продукції з потенційними покупцями.

Так, українські компанії заощаджують час і гроші на пошук імпортерів, і тим самим зменшують кількість операцій у співпраці з посередниками (усуваючи при цьому можливі ризики співпраці з недобросовісними з них), оскільки повідомлення про пропозицію від компанії надходить імпортеру через загальну розсилку.

Таким чином, УПОА створила першу в Україні узагальнену систему інформування та управління експортними продажами плодоовочевої продукції”, – розповіла Катерина Звєрєва.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією Fruit-Ukraine.org

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано