Єгипет став головним конкурентом України на ринку заморожених ягід в Європі

0 90

Обсяг експорту українських заморожених ягід і фруктів з червня по вересень цього року знизився на 14,2%. Яка ситуація зараз на цьому ринку і з якими негативними факторами довелося зіштовхнутися в цьому сезоні – розповіла Наталя Марченко, керуюча херсонської компанією “Фудзі Фарм”, яка випускає під ТМ “Степка” свіжу і заморожену суницю садову.


– Як ви пояснюєте причини зниження експорту української замороженої ягоди в Європу?

– В цьому році було багато дешевої ягоди з Єгипту, яку наморозили в Європі. За рахунок цього наш експорт впав. Навіть Польща, безумовний лідер в цій області, відчула проблеми. Не можна сказати, що продажів немає зовсім, просто ціна неприйнятна – дуже низька в порівнянні з минулим роком.

– На європейському ринку заморожених ягід головним нашим конкурентом тепер став Єгипет?

– Так, Єгипет впевнено зайшов на європейський ринок і збив ціну: єгипетська заморожена ягода коштує на 40% нижче, ніж українська. Грубо кажучи, 0,96 євро проти 1,5 євро. Недавнє зниження курсу євро теж позначилося на нашому доході.

– Ви продаєте свою заморожену ягоду виключно в Європу?

– Ми – виробники суниці садової (полуниці). Частину ягоди продаємо на свіжому ринку, а частину – в замороженому вигляді. Свіжа ягода йде переважно на внутрішній ринок, а заморожена – на зовнішній.

Адже наш внутрішній ринок замороженої ягоди дуже малий, тому навіть, якщо її у нас і купили в Україні, то потім найчастіше перепродують далі в Європу. Тому ми в основному продаємо свою заморожену ягоду безпосередньо в Польщу, Німеччину і далі.

– Як для виробників суниці садової яким став для вас цей сезон?

– Сезон абсолютно не виправдав очікувань. У нас на півдні України, на жаль, пройшов град, хоча до цього урожай був закладений дуже хороший і початок збору був відмінним. Це позначилося на всьому нашому врожаї і визначило менші обсяги замороженої ягоди.

Зрозуміло, що бувають невдалі сезони. Однак розраховували в цьому році на більше, і ніби все починалося добре, а потім град, конкуренція з боку Єгипту – і вийшов не зовсім очікуваний результат. Тому будувати великі плани на наступний рік не доводиться.

Дізнавайтеся більше про новітні ідеї, тренди та технології агробізнесу на конференції від агромедіа-агентства Sapienza “Збільшення прибутків в агробізнесі“, яка відбудеться 29 жовтня у Міжнародному Виставковому Центрі.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією EastFruit

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано