Позитивний експортний імідж України формується з прикладів окремих компаній – Олександр Жемойда

0 72

Участь та презентація власної продукції на міжнародних виставкових заходах – це перший і один з ключових кроків на шляху просування на зовнішні ринки. Досвід від участі в таких заходах є безцінним для українського експортера. Про це повідомив генеральний директор стратегічного планування Міністерства аграрної політики Олександр Жемойда в ексклюзивному коментарі UkraineFood.org під час торгівельної місії українських виробників плодоовочевої та кондитерської продукції Sweet&Fruit Trade Ukraine, що відбулася 28 березня у Дубаї.

«Під час торгової місії Шувра Чакраборті (експерт з міжнародної торгівлі, міжнародний консультант ФАО – ред.), характеризуючи захід, сказав цікаву річ: «Ринок ОАЄ – це як світовий базар – в різних сегментах твоїми конкурентами можуть бути різні країни – постачальники. І рух постійний – одні приходять, інші йдуть з ринку». Я цілком погоджуюся з цим висловлюванням.

Sweet&Fruit Trade Ukraine дав можливість українським експортерам плодоовочевої продукції, кондитерських виробів та меду оцінити власні можливості та конкурентні переваги і, водночас, усвідомити слабкі місця, над якими ще треба працювати, щоб бути конкурентними на ринку Близького Сходу.

Я розмовляв з одним з виробників під час Форуму. Він сказав, що раніше він не вмів експортувати і коли вперше спробував, то зробив декілька помилок. «Практичне навчання» на помилках йому коштувало близько $2 тис, але за його словами, це невелика плата за такий досвід»,- зазначив Олександр Жемойда.

При цьому, говорячи про роль держави в просуванні українських виробників на зовнішні ринки, фахівець зазначив, що це, передусім, популяризація української продукції та, власне, супроводження виробників у торгових місіях.

«Сьогодні дедалі більш важливого значення набуває формування іміджу України як надійного та «зрозумілого» постачальника якісного продовольства. Всім очевидно, що позитивний імідж країни слугуватиме кожній компанії – експортерові. А формується він якраз із позитивних прикладів окремих компаній – тож тут все взаємно пов’язано, і кожен має добре виконувати «свою» частину роботи»,- пояснив Олександр Жемойда.

Нагадаймо, що торговий форум Sweet&Fruit Trade Ukraine-Middle East відбувся у Дубаї 28 березня. Захід співфінансували ФАО та ЄБРР в рамках ініціативи EU4Business, технічну і інформаційну підтримку надавали Ukrainefood.org та Українська плодоовочева асоціація (УПОА). Участь у події, основна мета якої полягала у презентації потенційним байєрам унікальності української продукції та подальший вихід на ринки країн Близького Сходу, взяла група з понад 40 кращих українських виробників і переробників фруктів, ягід, овочів та кондитерської продукції.

SEEDS.org.ua за матеріалами UkraineFood.org

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано