Іноземні туристи розсмакували українські гастрономічні тури

0 1 500

Допоки не скінчилось літо, чи не всі українці продовжують мріяти, або вже починають згадувати такі довгоочікувані поїздки на сонячні морські пляжі. В Україні першість у категорії “літо, море, сонце” вже давно втримує Одещина.

Але от що цікаво: якщо українці їдуть до Одещини саме задля моря і пляжів, то іноземні туристи мають абсолютно інші вподобання – гастрономічні тури. Про це в невеличкому інтерв’ю для SEEDS розповів засновник туристичної агенції “Давай поедем” Роман Козловський.


– Невже не всі їдуть до Одещини на море?

– Інколи ні. Чималим попитом на Одещині користуються гастротури – люди завжди прагнуть “хліба та видовищ”.

Якщо ми кажемо про вітчизняних туристів, тут море  переважно на першому місці. Для них відпочинок перш за все – це відновлювання здоров’я.



Але коли ми кажемо про іноземних туристів – їх море рідко цікавить. Більше цікавлять наші культурні пам’ятки та гастрономічні або винні тури. А також екологічні – поїхати до якогось заповідника, наприклад, до Нижньодністровського національного природного парку, або до Дунайського біосферного заповідника. Покататися на човні, подивитися на пеліканів, поїсти смачну місцеву їжу, що додає подорожі певного гастросмаку.

– Який напрямок найпопулярніший цього літа?

– Серед вітчизняних туристів найпопулярніший Болградський напрямок. Болград сьогодні, можна сказати, що став винною столицею України – тут виробляється дуже велика кількість вина.

Зараз майже кожна виноробня облаштувала місця для того, щоб приймати туристів та надавати їм дуже сучасний та комфортний сервіс.



Якщо ми кажемо про іноземних туристів, тут є відмінності. Вони надають перевагу тим виноробням, які розташовані поблизу від Одеси. Це “Таїрова” класична та невеличка виноробня біля річки Дністер. Туди їдеш, і маєш можливість екологічно відпочити та попити вина.

– Що шукають іноземці: щось невеличке чи унікальне?

– Вони шукають щось більш крафтове. Маленьке виробництво, де люди самі щось виробляють а також можуть надати більш якісний сервіс, орієнтуючись виключно на цього клієнта.

– Нинішній рік доволі важкий для будь-якого туризму, чи багато приймала гостей туристична Одещина?

– Звісно, цьогоріч багато людей немає, майже немає іноземців. Ми нещодавно відкрили кордони і не всі, будемо відверті, готові їхати.



До того ж не всі регіони мають можливість нормально приїхати до Одеси. Наприклад Тернопільщина, Хмельниччина, Львівщина.

– Чи не вибивається гастрономія у лідери серед туристичних турів Одещини?

– Насьогодні ми маємо більшу аудиторію саме для гастрономії. Тури до історичних пам’яток, вони теж мають свою аудиторію, але вона набагато менша від тих, хто полюбляє гастрономію, або вина.

 

Людмила КАЛИТА, SEEDS.org.ua  

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!