Майбутнє українського ринку картоплі полягає в кооперації фермерів

0 495

Щоб стимулювати фермерів до кооперації і створення продукту з високою доданою цінністю, компанія “Агріко-Україна” вирішила об’єднати фермерів під загальним брендом високоякісного картоплі кулінарних сортів “Papas”.

Назва бренду символічно відображає роль “батьків” картоплі в Україні, які зараз інвестують власні зусилля в розвиток кооперації картоплярів і створення бренду нішевого продукту для HoReCa.

“Чому ми пішли в бренд “Papas”? Тому що впевнені – майбутнє ринку картоплі в Україні в кооперації фермерів. І готові бути драйверами цього процесу.

Ми закохані в цей продукт. Знаємо, як відібрати найкраще насіння, яким сортам віддати перевагу, який обрати грунт і якими мікроелементами його збагатити, щоб виростити смачну і корисну картоплю”, – каже Микола Гордійчук, директор компанії “Агріко Україна”.

“Зараз це невеликий обсяг виробництва упакованої картоплі “Papas”, але ми багато чому навчилися. І ми хочемо ці знання передати своїм клієнтам, які вирощують великі обсяги картоплі для торгових мереж.

Ми хочемо, щоб до цього процесу приєдналися і інші професіонали ринку, наші партнери, які готові разом з нами розвивати і підвищувати якість і прибутковість картопляного бізнесу”, – наголосив фахівець.

Він також зазначив, що згодом можна буде задуматися і над формуванням експортних партій картоплі кулінарних сортів від українських фермерів, на кшталт того, як це роблять фермери певних регіонів Франції.

“Професіоналам ринку потрібна картопля, яка має не тільки високу врожайність, але і хороші смакові якості”, – переконаний Микола Гордійчук.

 

Повний текст статті читайте за посиланням>>>>

SEEDS.org.ua за інформацією East-Fruit.com

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано