Українська компанія створила онлайн екоденник

0 62

Креативна компанія Leo Burnett Ukraine презентувала новий екоресурс, який робить людей більш свідомими щодо проблем екології та вчить людей ставитися відповідальніше до навколишнього середовища. Про це йдеться на сторінці компанії.

Основна ідея “Екоденнику” базується на принципі краудсейвінгу — результат дає група людей пов’язана спільною ідеєю та метою. Ефект можна побачити на реальних числах, як незначні зміни буденних звичок можуть допомогти природі.

“Екоденник” пропонує змінити наше буденне життя з користю для навколишнього середовища за допомогою різних челленджів або, як самі розробники зазначають, ековикликів.

Всього на сайті вже є 52 ековиклики на кожен день.

Наприклад, подолання вже першого виклику дозволяє заощадити 56 грамів сміття на тиждень. А якщо це зроблять хоча б 100 людей, економія складе вже 5,6 кілограмів.

А в описі під викликом №11 сказано, що використання металевої пляшки чи термогорнятком дозволяє заощадити 70 грамів сміття щотижнево. Для сотні людей — це на 7 кілограмів менше зайвого сміття.

Загалом розробники обіцяють додати ще більше викликів на кожен день.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією Еcoleo2020.com

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано