Українські виробники плодоовочевої продукції не відходять від запланованого навіть у карантин

0 654

Пандемія коронавірусу змусила більшу частину населення нашої країни перейти на “домашній режим” і переглянути свій режим дня. На жаль, деякі підприємства не змогли пережити кризу, і змушені були закритися. Решта ж продовжують функціонувати і підлаштовуються під важкі сьогоднішні реалії, пише SEEDS.

Керівник відділу продажів компанії Ronawood, яка займається виробництвом дерев’яних контейнерів для зберігання та транспортування фруктів і овочів, Артем Стеценко розповів, як пандемія вплинула на роботу компанії, як змінився попит на їх продукцію в період карантину і наскільки сильно зараз ускладнені поставки всередині країни і за кордон.

– Яка ситуація на ринку в зв’язку зі спалахом епідемії? Як вплинуло це на Вас?

– В цілому, по нашому бізнесу, до червня йде міжсезоння. Однак ми опрацьовуємо своїх клієнтів, наших фермерів, щоб вони працювали не за принципом “потрібні ящики на вчора”, а намагалися вибудувати роботу планомірно, щоб ми заготовляли їм контейнери заздалегідь.

Деяких виробників ми, все ж переконали, що бажано закуповувати ящики в міжсезоння, тому що ми фізично не можемо зробити всім і відразу, і охопити величезний обсяг в 1, 2 або 3 місяці. Окремі фермери нас почули, і зараз ми якраз закриваємо подібні контракти.



Що ж стосується поширення пандемії та введення карантину, то ми продовжуємо працювати. Скорочення штату в компанії Ronawood не відбувалося. Ми як розраховували на певні обсяги продажів, так і йдемо згідно зі своїм планом, який намітили ще в кінці минулого сезону. Виробництво не зупинилося.

Ми розраховуємо на те, що агросектор епідемія не повинна так сильно зачепити, як інші напрямки, тому що базову потребу людини в їжі потрібно покривати в будь-якому випадку. Так що ми не відходимо від своїх планів, так само, як і українські/європейські виробники, з якими ми спілкуємося і продовжуємо вести переговори.

Єдине, що змушує задуматися – це те, як буде відбуватися спілкування і зустрічі з нашими клієнтами. Чи будуть підписуватися договори віддалено – велике питання, люди до такого ще просто не звикли. До того ж, особистий контакт, особиста зустріч теж є важливими факторами, і однозначно сказати, що буде далі – неможливо. Сподіваємося, що і ми і наші партнери будуть продовжувати працювати відповідно до своїх планів.


– Наскільки сильно ускладнені зараз поставки Вашої продукції всередині країни і за кордон?

– Усередині країни немає ніяких обмежень. Єдине, що я можу сказати, це трохи завищений фрахт на доставку по Україні. І хоча світові ціни на нафту істотно знизилися, і на заправках ми бачимо зниження вартості бензину – ціни на фрахт виросли. Ніяких додаткових платежів і обмежень усередині країни немає.

Що ж стосується експорту, то найближчі поставки за кордон у нас плануються на кінець травня. Проте, товарообіг між країнами зараз триває. Кордони закриті тільки для людей. Яка ситуація буде завтра – складно сказати. Але на даний момент все працює.

– Чи змінився попит на Вашу продукцію за останні два місяці?

– Ні. У нас як були запити, прорахунки, зустрічі, спілкування, планування, так все і триває. На даний момент нічого не змінилося. Виробники овочів і фруктів планують обсяги, засадження, будівництва сховищ і подальший розвиток підприємств.



– Які очікування від поточного сезону?

– Після виставки в Берліні у нас були дуже оптимістичні плани, ми збиралися провести в кілька разів більше, ніж робили в минулих роках. Ми підготувалися, до цього, закупили додатково парк обладнання, збільшили кількість робочих. Ми практично, виросли в 2 рази. Наше завдання тепер це все завантажити. Плани дуже оптимістичні, проте, не все, на жаль, залежить від нас і від наших потенційних клієнтів.

– Що б Ви порадили українським підприємцям, щоб зберегти свій бізнес в період карантину та епідемії?

– У цей нелегкий час потрібно бути гнучким – тримати руку на пульсі, володіти інформацією і швидко підлаштовуватися під ситуацію. Сьогодні як ніколи, потрібна швидкість реакції. Якщо ми розуміємо, що бізнес треба оптимізувати, перевести людей на віддалену роботу, навчити цих людей працювати віддалено, може бути навіть в якійсь мірі змусити їх віддалено працювати – то це потрібно робити.

Тому, моя рекомендація – бути гнучким і негайно реагувати на зміни економіки, зміни ситуації.


З’явилися питання?

Телефонуйте до компанії Ronawood: +380979590505

пишіть на скриньку: sales@ronawood.com.ua

Заходьте на сайт компанії: https://ronawood.prom.ua/

Або на сторінку в Facebook: https://www.facebook.com/ronawood.company/

 

SEEDS.org.ua  

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано