логотип і сертифікат

Українські виробники овочів і фруктів стануть більш чесними

Без рубрики

Стати більш чесними виробники овочів і фруктів змушені будуть під тиском штрафів. Так, в Україні запроваджується обов’язкова сертифікація органічної продукції, і той, хто всі без винятку продукти полюбляє супроводжувати написами «Еко», «Біо» або «Органік» серйозно ризикує своєю репутацією.

За новими вимогами, всі виробники, які прагнуть, аби вирощена ними продукція потрапила на прилавки магазинів, повинні отримати спеціальний логотип. Сьогодні європейське маркування повинно доповнюватися українським державним логотипом, і видається він службою сертифікації. Якщо продукція не буде відповідати сучасним вимогам, виробник заплатить штраф, який може сягати 30 тисяч гривень для юридичної особи і майже 20 гривень для підприємця.

Такий сертифікат видається раз на рік, тобто час на забезбечення можливості для реалізації вирощенної продукції є.

Навіть за таких умов експерти вважають, що перехід на нову сертифікацію може тривати не один рік. Так, голова правління Федерації органічного руху в Україні Євген Милованов вважає, що перехідний період триватиме три роки.

Практик, директор ТОВ «Фірма ДІАМАНТ ЛТД», ТМ «Козуб Продукт» Микола Сафонов вважає, що через 5 років частка справді органічного сегменту на ринку може сягнути 10% проти нинішнього 0,1%.

Leave a Reply