Аби вивести ринок агроперевезень з тіні українці запустили акцію “стоп-перевантаження”

1 797

В Україні запустили акцію “Стоп-перевантаження!” і закликають перевізників приєднатися до неї. Спільнота зернових перевізників вважає, що неефективний габаритно-ваговий контроль (ГВК) руйнує дороги, знищує чесну конкуренцію в сфері перевезень і не дає їй розвиватися.

Акція націлена на те, щоб проінформувати суспільство про дійсні причини і наслідки неефективного ГВК в Україні.

За словами спільноти, всі звикли звинувачувати перевізників зерна в ситуації на дорогах. Однак мало хто помічає, що найбільше в такій ситуації втрачають саме зерновози. Відсутність єдиних правил у сфері сильно розбалансує ціноутворення і підштовхує до демпінгу. Це тягне за собою збільшення тіньового ринку і ризиків, пов’язаних з перевезеннями.

“Часто доводиться чути звинувачення зернових перевізників як єдиної причини руйнування доріг в Україні. Незважаючи на те, що в галузі перевезень зерна є велика кількість перевізників, які не гребують перевантажити, аби знизити собівартість і перебити ціну на замовлення, все ж хочеться стати на захист зернових перевізників. Серед них є чимало чесних підприємців, які самостійно включаються в контроль і поширюють культуру ведення чесного бізнес”, – зазначив керівник сервісу Zernovoz.ua Олександр Мащенко.

У суспільстві зернових перевізників вважають, що в збереженні перевантажень зацікавлені тільки корумповані чиновники контролюючих органів.

На думку учасників ринку, ситуацію в короткі терміни при мінімальних витратах може змінити такий комплекс дій:

  • ввести тристоронню відповідальність за перевантаження, коли підприємства, які можуть зважувати при відправці і прийманні, несуть таку ж відповідальність, як і перевізники.
  • залучити контроль ТТН на митниці, через яку проходять всі експортні партії.
  • передбачити законодавчо умови для перевезення різних норм вантажів для автотранспорту різної комплектації і з різною кількістю осей.

“Ще не доводилося зустріти перевізників, які були б проти єдиних правил і розширення чесної конкуренції, що дала б можливість адекватно планувати економіку свого бізнесу і оновлювати автопарк. Детінізація ринку перевезень і установка прибуткових тарифів дозволить в наступні роки значно збільшити обсяги транспортування зокрема виробництва, експорту зернових і олійних культур”, – додав Олександр Мащенко.

Підписати петицію про захист доріг і зупинці перевантаження можна за посиланням.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією  Zernovoz.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!
1 Comment
  1. Анатолій пише

    які дороги витримають такі навантаження. Кар,єрні авто заг, вага 60т . Навантаження на вісь 16-18т. Таким авто (самоскиди 4-осні та 3-осні) не місце на дорогах загального користування. Або в кар,єри на будівництво доріг або на штрафмайданчики. Жорстко підійти до цього питання, Да хоч 500млрд, грн. виділяйте результат = 00000000…. заборонити рух по дорогах загального користування, Я з такими самоскидами 60Т і більше, працював в ТОВ ( БМ Будмеханізація) знаю ці самоскиди досконало. А то вийде як в анекдоті про ДД дурні та дороги: одні купують авто руйнують дороги, а інші ремонтують. На гарячу президента не достукався. достукайтесь ВИ. РАЗОМ ПОБОРЕМО ТАКИХ… Прошу дайте хід моєму зверненню. З ПОВАГОЮ ДО НЕБАЙДУЖИХ АНАТОЛІЙ

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!