Добра риба з Іванкова або історія ікорного бізнесу родини Заболотних

0 289

Вирощуванням риби компанія «Kind fish»займається ще з 2002 року,  однак вийшла на український ринок з власною продукцією аж у 2017 році. Заснували компанію та керують нею сім’я  — Юрій та Світлана Заболотні.

Про це пише brandstory.

За словами Світлани, співзасновниці «Kind Fish»,  історія виникнення бренду почалася з авантюри. Її чоловік, Юрій, засновник, разом зі своїм батьком вирішили займатися цим бізнесом адже вважали його фінансово вигідним. Незважаючи на те, що осетр зріє від 8 років і за ним постійно потрібно піклуватися, вони вирішили спробувати і придбали декілька партій мальків.

— Наша компанія – це наша родина, ми разом вже 10 років. Найскладнішим, найвідповідальнішим був момент, коли ми прийняли рішення познайомити широкий загал українців з нашою продукцією. Це було в 2017 році, коли ми зрозуміли, що якість виготовленої ікри, пакування, зберігання, відповідність законодавству України – все готове, — згадують Юрій та Світлана.

До 2014 року ферма, на якій вирощували осетра, знаходилась у Криму, та згодом «Kind fish» переїхали у Київ, де купили декілька басейнів. Тут же було отримано перший нерест. З 2016 року ферма розміщується у смт. Іванків, Київська область. Тепер ТМ «Kind fish» знана на всю Україну, а її продукцію можна знайти у профільних магазинах. Ікру отримують тільки прижиттєвим методом, а отже риба залишається живою та здоровою і може нереститися кожні 2-3 роки.

— Назва нашої торгової марки «Кайнд Фіш» перекладається з англійської мови як «добра риба». Ми хотіли втілити в назві наше добре ставлення до кожної рибки (через збереження їхнього життя під час отримання ікри), їхній добрий норов щодо співпраці. Логотип у вигляді доброзичливого осетра в колі з ікринок я намалювала олівцями, веб-дизайнери його відцифрували,  — розповідає Світлана.

Про будівництво бізнес-стратегії та просування товару на ринок

В 2017 році після отримання великої кількості ікри і за наявності досконалої технології виготовлення ми почали працювати над збутом. Я зверталася до торгових мереж, надавала зразки для дегустації до категорійних відділів, далі ми узгоджували умови роботи і починали з’являтися в мережах.

Якоїсь певної стратегії не було. Було інтуїтивне розуміння що за чим робити, як зацікавити споживача звернути увагу на наш продукт, як поділитися з читачами в соцмережах. Та найголовніше, що нас підбадьорює – це схвальні відгуки від всіх, хто смакував ікрою «Кайнд Фіш».

Для заохочення покупців ми проводимо дегустації і презентації прямо в місцях продажу. Для мене важливо проводити їх самій, щоб окрім смаку познайомити людей з нашою історією та філософією. Такі заходи є цікавими і для нас і для людей, ми прислухаємось до їхніх думок і вражень, а вони відкривають для себе українського виробника осетрової ікри. Що не працює – сказати важко. Мабуть, коли продавець в магазині не куштував і не знає, що і сказати про товар, то продажі в цьому місці будуть вкрай низькими.

Про відмінність власної продукції

В кожного виробника ікра має свій смак, свою м’якість і соковитість. Навіть ікру з одної риби кожен виробник виготовить по-різному, адже у всіх є фірмовий стиль і секрет приготування.

Щодо нашої відмінності, то ми пропонуємо, окрім традиційної, осетрову ікру без жодних консервантів. Тільки ікра і сіль. Читач одразу спитає: а який тоді термін придатності і умови зберігання? За температури -2…-4о С така ікра зберігається протягом 8 місяців завдяки пастеризації. Всі «корисності» залишаються в ікрі. До того ж, всі баночки вакуумуються, в них не відбувається окислення жирів.

Leave A Reply

Your email address will not be published.