Локальний продукт стає модним трендом і в Україні

0 70

В Миколаєві пройшов відкритий Конкурс кулінарного мистецтва та сервісу “Staff Battle”. В рамках конкурсу фермери та кухарі зустрілися на одному майданчику та знайшли точки дотику, з’ясувавши, чим можуть бути корисні один одному.

На території 1000 кв. метрів одного з найбільших магазинів міста страви місцевої кухні готували 100 кухарів з Києва, Херсону, Запоріжжя, Дніпра, Житомира, Львову, Одеси, Луцьку, Миколаєва.

Кухарі відзначали гарні смакові якості продукції, рекомендували фермерам, бажаючим співпрацювати з HoReCa, стукати до кожного ресторану, спілкуватися з шеф-кухарями, таким чином просувати свою продукцію, налагоджувати нові канали збуту овочів і фруктів.

Локальний продукт – модний тренд. У світі виробники продуктів і споживачі об’єднуються в межах одного регіону для розвитку самостійних продуктових мереж, поліпшення місцевої економіки та підтримки здоров’я.

“Купуй українське, поважай українських виробників”, – закликав учасників заходу менеджер Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) Дмитро Ніколаєв.

Наразі у базі даних проекту UHBDP 32 тисячі виробників півдня України. Вони вирощують мільйони тонн продукції, це великий асортимент овочів, фруктів, ягід, спроможний замінити продукцію іноземних виробників.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією UHBDP

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано