Як українським виробникам потрапити на шлях, яким крокує світова агроторгівля

0 170

Протягом останніх 5 років експорт української агропродукції зростає з року в рік. Тільки за 11 місяців минулого року Україна експортувала агропродовольчої продукції на суму $20,2 млрд, що перевищило рекорд попереднього, 2018 року, коли вартість аграрного експорту становила $18,8 млрд.

Втім, агроекспорт досі залишається прерогативою переважно великих аграрних холдингів, тоді як значна частка малих та середніх виробників поки з насторогою ставляться до виходу на зовнішні ринки.


Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.

Пройти безкоштовну реєстрацію на конференцію можливо за посиланням>>>


Що варто знати перед тим, як розпочати зовнішню діяльність, які виклики ставить світова економіка перед виробниками та що потрібно засвоїти експортеру, враховуючи досвід кращих компаній-гравців зовнішніх ринків розкажуть професійні спікери конференції “Збільшення прибутків у міжнародній торгівлі”,, яка відбудеться у Києві 19-го лютого 2020 року о 12.00 (МВЦ, Броварський пр-т 15, конференц-зал № 6, павільйон № 2, вхід 2А) в рамках  виставки “АгроВесна-2020”.

Захід проводить агромедіа-агенція Sapienza Катерини Звєрєвої спільно з Ольгою Трофімцевою, експертом з зовнішніх ринків, в.о. міністра аграрної політики та продовольства України (2019).


“Вихід на ринок ЄС з власною продукцією для вітчизняного малого і середнього аграрного бізнесу є зазвичай достатньо серйозним викликом, зважаючи на високий рівень конкуренції та вимоги щодо відповідності не лише європейським чи національним стандартам безпечності та якості продукції, але й щодо відповідності приватним маркетинговим стандартам імпортерів. Тому для успішної експортної діяльності необхідна системна робота і додаткові організаційні та фінансові зусилля. Які саме? Про це і поговоримо під час конференції”,- говорить Ольга Трофімцева.


Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.

Пройти безкоштовну реєстрацію на конференцію можливо за посиланням>>>


“Сьогодні світ стає дедалі відкритішим – в ньому все більше стираються кордони, відбуваються процеси технологічного та наукового обміну. Ще більше прискорює цей процес трансгранична інтернет-торгівля.

Чого очікують іноземні партнери від українських контрагентів? Як адаптувати продукти під клієнтів на зовнішніх ринках? Під час конференції ми об’єднаємо різних учасників світового агроринку, щоб знайти нові рішення збільшення прибутків і забезпечення вигоди всім учасникам”, – зазначає засновниця агромедіа-агенції Sapienza, фахівець з управління репутацією та агромаркетингу Катерина Звєрєва.


“Перші питання, які виникають на початку будь-якого експорту – це ЩО та КУДИ продавати так, щоб було вигідно. Як знайти відповіді на ці питання? Спитати у професійних аналітиків? Але вартість їх послуг може перевищити межі розумного. Ризикнути й розпочати пробні поставки інтуїтивно?

Але ціна помилки може виявитись ще вищою…Ми готові поділитися практичним досвідом з вивчення експортних ринків для примноження Ваших прибутків під час конференції”,- говорить Андрій Панкратов, аналітик аграрних ринків, консультант Продовольчих та сільськогосподарської організації ООН (ФАО).


“Налагодження постійних взаємовигідних відносин із ЗМІ, як показує практика, здатна значно підвищити репутацію Вашої компанії в очах потенційних клієнтів та інвесторів. Адже коли вони бачать про Вас публікації у відомих медіа, це переконує їх у тому, що Ви – надійний партнер, з яким можна налагоджувати довготривалі ділові стосунки. Як саме збільшити свою медіаактивність на користь бізнесу та власній діловій репутації – поговоримо під час конференції, зазначає засновниця онлайн-платформи HelpSMI Анастасія Ширіна.


Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.

Пройти безкоштовну реєстрацію на конференцію можливо за посиланням>>>


Також на конференції будуть розглядатися такі важливі для аграріїв теми як ураження товарних посівів паразитами. Зокрема, соняшниковим вовчком, що звісно не може не хвилювати аграріїв у контексті подальшої конкурентоспроможності їх продукції на експортних ринках. Темі сучасних європейських ініціатив у боротьбі з вовчком соняшниковим буде присвячено виступ директора компанії “Євросем” Дмитра Шацмана:

“При ураженні рослин соняшнику вовчком також сповільнюється їх зростання і розвиток, що, у свою чергу, призводить до значних втрат урожаю. Крім того, листя соняшнику в’януть і никнуть у результаті дефіциту води, через деякий час вони жовтіють. Все це обумовлює актуальність питання боротьби з паразитом та спонукає шукати способи боротьби з ним агровиробників в усьому світі, зокрема, й на європейському континенті”, – говорить Дмитро Шацман.


Конференція складається з 4-х блоків:

  • Принципи успішності та ефективності компаній-лідерів на міжнародних ринках;
  • Нові ринки для українського виробника;
  • Міжнародний досвід країн-лідерів;

+ Інтерактивний блок.

Cайт конференції

Дізнатися детальну актуальну інформацію про захід можливо у соцмережі Facebook.

Пройти безкоштовну реєстрацію на конференцію можливо за посиланням>>>

Реєстрація для ЗМІ за посиланням>>>

Місце проведення:

МВЦ, Броварський пр-т, 15, Київ

конференц-зал № 6, павільйон № 2, вхід 2А

Початок реєстрації о 12:00

Час проведення: 12:30–16:00

Інформаційні партнери заходу: EastFruitUkraineFood.orgAgri-GatorАгроіндустріяУННАгроперспективаMedushaСироман/Craft CheeseDrone.UA

SEEDS.org.ua   

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!