Біопакування і трубочки з очерету – нова екоконцепція органічних напоїв від українського фермера

0 212

Відомий виробник органічної продукції Ян Островський,  власник торгової марки “Стодола” анонсував осінню презентацію нової лінійки незвичної органічної плодоовочевої смакоти.

Незвичною буде не тільки сама їжа та напої, а й упаковка – для деяких видів продукції український підприємець планує використовувати нове біопакування, що розкладається, є навіть ідеї щодо коктейльних трубочок з очерету.

Однак наразі підприємцю бракує всіх необхідних інгредієнтів, тому він якраз шукає надійних партнерів.

“Продукт моєї мрії має вийти craft&artisanal, смачним і якомога доступнішим для українця. Але на жаль, всі компоненти до нього я не можу виростити на своїй фермі”, – цитує проект UHBDP на своїй сторінці у Фесбук слова Яна Островського.

Зараз Ян шукає сертифікованих виробників такої сировини:

– яблуко та продукти його переробки (пюре, концентрат, пектин)

– трохи інших плодових (груша, слива тощо) під переробку

– ягоди (в якості під переробку)

– картопля та овочі борщового набору або щось цікаве, що я точно не вирощую

– олія соняшникова

– зерна/борошно/пластівці льону/амаранту/злаків

– бобові (нут, горох)

– спеції

– цукор та альтернативи.

 

SEEDS.org.ua   

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано