Крафтове пакування крафтової продукції – додаткова ціна для товару

0 1 573

Ситуація з пандемією показала, що упаковка для продуктів харчування це надзвичайно важливо. Крафтові продукти – не виняток, пише SEEDS. 

Навіть більше, крафтові продукти асоціюються з ексклюзивністю. А ексклюзивність – це завжди додаткова ціна до продукту. Про це говорили досвідчені українські крафтовярі під час вебінару організованого Українським проектом бізнес-розвитку плодоовочівництва.

Іноді упаковка коштує набагато дорожче її вмісту. Яскравий тому приклад коробки дорогих цукерок. Але для крафтового товару підійде і самий непоказний пакувальний матеріал. Головне – природність, як в візуалізації, так і в матеріалах.

Зараз для упаковки крафтових продуктів досить популярно використовувати папір «натурального» буро-коричневого кольору. Але навіть така «непоказність» коштує чималих грошей.



Як розповів Юрій Агафонов, виробник пастили і фріпсів, власник ТМ «Мій смаколик», упаковка його продукції обходиться мало не в чверть вартості самого товару. «Упаковка нашої продукції займає до 20% від вартості готової продукції в продажу.

Взагалі то будь-яка продукція, зроблена руками і бодай якось упакована, буде вже товаром в крафтовому пакуванні. Навіть газета, в яку бабусі загортають насіння – це теж крафтова упаковка», – каже Юрій Агафонов.

Що ж стосується форми і видів такого пакування – тут варіантів неймовірно багато, зазначив власник ТМ «Мій смаколик». За його словами, нині чудовий час – доступ до будь-якої інформації знаходиться на відстані витягнутої руки. Зараз в інтернеті можна знайти не тільки вдалі приклади всіляких упаковок, а й послухати поради від більш досвідчених крафтових виробників.



До розробки упаковки можна залучити фахівців. Можна придумати дизайн самому. Але потрібно пам’ятати про одне: не завжди та упаковка, яка сподобається вам, як виробнику, приверне увагу кінцевого споживача.

Однак є місця, де для крафтового краму упаковка – це далеко не найголовніше.

«Крафтова продукція завжди добре продається, коли ви її даєте пробувати. Найкраще це відбувається на ярмарках. Через інтернет пробувати складно. Але і це цілком можливо. Вже є приклади, коли запаковують маленькі пластикові «пробники» і відправляють на пробу. Навіть крафтову ковбасу.

В Європі (крафтова продукція – ред.) продається дуже добре – там багато туристів і практично будь-яка локація для туриста пристосована. Там багато того, що у нас називають «ярмарок». Багато на цих ярмарках не особливо турбуються про упаковку. Просто загортають товар в папір або пакет», – зазначає Юрій Агафонов.

«Якщо ви не йдете зі своєю продукцією в мережі, а зараз вони закривають всі свої бодай якісь дрібні магазинчики, треба розуміти, де буде продаватися ваша продукція. Якщо не в мережах, у нас, в Україні, є два туристичних міста: Одеса і Львів. Це моя думка. Хтось може думати інакше. І, звичайно ж, невеликі курортні міста: Скадовськ, Бердянськ. Череда маленьких містечок за Одесою.

Крім традиційних для крафтярів продажів через інтернет, є чимало інших шляхів для реалізації товару.

«Це ярмарки, всякі фуд-фести. Там продається крафтовий товар добре, але там упаковка важлива. Вона важлива для самих людей, які приходять на виставки», – додав Юрій Агафонов.

 

SEEDS.org.ua

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!