Органічне виробництво допоможе ягідникам України суттєво розширити свої можливості

0 422

Галузь органіки з’явилася в Україні нещодавно, до того ж цей напрямок агро можна назвати нішевим. Поки що в Україні та багатьох інших країнах вона не дуже популярна, але може допомогти виробникам стати ексклюзивними та суттєво розширити свої можливості, пише SEEDS.

Таку думку озвучив Дмитро Бульбах, директор з експорту та імпорту, AMVEL s.r.o. (Чехія), під час міжнародної онлайн-конференції «Шокова заморозка ягід, фруктів та овочів 2023: огляд ринку, інвестиції, перспективи».

Захід, організований Міжнародною аналітичною платформою плодоовочевого бізнесу EastFruit за підтримки ФАО ООН та ЄБРР, відбувся на платформі Sapienza.media.

«Органіка. Тут я не хочу зважувати всі «за» та «проти». Я хочу розповісти, що є і можливості, і зобов’язання. Якщо говорити про можливості, – в органіці конкуренція значно менша. На даний момент. Тому що саме через зобов’язання багато хто відмовляється вирощувати біопродукцію.

Проте органіка – це стабілізований ринок. Крім того, через те, що такої продукції невелика кількість, з реалізацією швидше за все менше проблем. Бо якщо є великий урожай конвенції і її роблять всі та скрізь – конкуренція вища», – нагадує Дмитро Бульбах.



Якщо говорити про зобов’язання, за словами підприємця із Чехії, їх чимало. Це і розширені аналізи, заради яких продукцію треба відправляти в закордонні лабораторії. І більш ретельні перевірки на мікробіологію та пестициди.

Читайте також: Андрій Ярмак: цього року ціни на малину досягнуть свого «дна»

Такі вимоги до виробників органічної продукції не лише в Україні, а й у всьому світі. На кожен кілограм ягід припадає кілограм паперів, які отримує клієнт, каже Дмитро Бульбах. Однак усі старання окупаються з лишком.

«Органіка – це можливість крокувати в ногу із трендами. Нині у Європі активно розвивається мода на органіку. З кожним роком полиці органіки в супермаркетах стають дедалі ширшими. Люди потроху вчаться, що органіка – це здоровіше. Органіку просувають скрізь у соцмережах – сьогодні це тренд», – каже підприємець.

До того ж, органіка – це відкриття нових ринків, зазначає Дмитро Бульбах. Багато країн підтримують розвиток цього напряму агро, є і дотації та гранти. Вітається розвиток цього напряму і у Болгарії, і в Україні.

 

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!