Підтвердження фактами унікальності власного продукту – потужний маркетинговий хід

0 188

Найбільша проблема українського агроекспорту – це маркетинг. Таку думку висловив економіст інвестиційного департаменту Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (ФАО) Андрій Ярмак під час Міжнародної конференції «Мільйон з гектара» в Кропивницькому.

«Поки продукція не продана, ви її вирощуєте, то ви звичайно несете витрати. І поки ви не перетворили цю продукцію в гроші – це ваші проблеми і це, можливо, ваші збитки. Адже, як правило, ми витрачаємо 90% своїх зусиль на виробництво», – зазначив економіст ФАО.

«Нещодавно в Києво-Могилянській бізнес-школі в Києві у нас була сесія, присвячена експорту в Азію. Ми говорили переважно про плодоовочеву продукцію. І зрозуміло, що якщо ти можеш ефективно продати яблуко в Азію, то можна заробляти 18-20 грн на кілограмі яблука. На західній Україні ціна на яблуко сорту «Гала» 2,5 грн / кг. Тобто, якщо зробити ефективний маркетинг, то можна отримати ціну в рази вище при експорті продукції.

Ви ніколи не заощадите 18 грн на кілограмі, якщо ви будете ефективніше вирощувати яблуко. Але ви зможете заробити на цьому, ефективніше попрацювавши з реалізацією», – сказав фахівець ФАО.

Андрій Ярмак також зазначив, що протягом цього року фахівці ФАО і ЄБРР реалізували три досить ефективні експортні місії в Південно-Східну Азію.

«У першій місії у нас було близько 8 подій, де ми збирали імпортерів, представників супермаркетів, покупців з різних країн, яким ми розповідали про український агробізнес, плодоовочеву продукцію. На кожному з цих зборів я розповідав також і про те, що Україна – це унікальна країна, тому що у нас більше сонця, більше світловий день, ніж в будь-якій іншій країні Європи і, як наслідок, ми маємо хороші умови для вирощування якісної плодоовочевої продукції . І нам зараз пишуть люди, з якими ми навіть не зустрічалися тоді, повторюючи інформацію про більшу кількість сонця вже як відомий факт. Тому дуже важливо підтверджувати фактами власну унікальність. І якщо ми можемо підтвердити фактами якусь думку, то це дуже потужний маркетинговий хід», – зазначив фахівець.

Leave A Reply

Your email address will not be published.