Україна запускає проєкт «Дунайський зерновий шлях» для експорту аграрної продукції

0 410

Заявивши про припинення участі в «зерновій угоді», рф намагається шантажувати світ. росія має на меті створити гострий дефіцит продовольства в країнах Азії та Африки. Однак Україна передбачала такий хід подій, тож розробила альтернативні шляхи експорту аграрної продукції. Зокрема, компанією «Українське Дунайське пароплавство» здійснювався активний розвиток проєкту «Дунайський зерновий шлях». Про це розповів генеральний директор УДП Дмитро Москаленко, пише SEEDS.

Зокрема, УДП інвестувало у створення власної перевалки зернових. Такі новини Дмитро Москаленко повідомив на своїй сторінці у Facebook. Представники «Українського Дунайського пароплавства» домовилися з румунськими партнерами – групою компаній TTS – про більш швидку та ефективну схему перевалки у порту Констанци.

«Наш «Дунайський зерновий шлях» вже починає працювати. Це безпечна та гарантована доставка аграрної продукції з річкового порту одразу на морське судно великого тоннажу. Увесь логістичний ланцюжок здійснюється і контролюється УДП», – зазначає Дмитро Москаленко.

За словами генерального директора УДП, за рахунок більш швидкого процесу завантаження і розвантаження середній час обороту каравану скоротиться приблизно на 30%. Власникам вантажу вже не доведеться нести фінансових втрат внаслідок тривалих очікувань в черзі біля терміналу.

Важлива складова проєкту – оснащення суден системами онлайн контролю, відеоспостереження та збільшення кількісті судноводіїв в екіпажі. Це значно підвищує ефективність роботи флоту. За прогнозами УДП, у майбутньому баржевий караван зможе здійснювати до двох рейсів на місяць.

Читайте також: рф вийшла із “зернової угоди”, звинувативши Україну в теракті у Севастополі: що відомо зараз

На другому етапі проєкту «Дунайський зерновий шлях» передбачається будівництво нових барж, адже фактично вичерпано можливість збільшення «тоннажу». Крім того, вже у найближчий час починається модернізація тяги – капітальний ремонт самохідного флоту з заміною двигунів.

«Керівництво Міністерства інфраструктури принципово підтримало наші пропозиції. УДП пропонує направити в програми розвитку левову частку прибутку цього року (після сплати податків та дивідендів). Адже ситуація вимагає швидких дій та конкретних результатів», – говорить Дмитро Москаленко.

Найближчим часом фахівці УДП планують направити сили на залучення в свої проєкти міжнародних інвесторів.

«Не лише ми, УДП, розуміємо, що розвиток дунайської логістики є надважливою складовою економічної безпеки України. Спостерігаємо, як активно інвестують та розбудовують логістичну інфраструктуру на Дунаї деякі українські приватні оператори. Це потужні гравці ринку, які бачать перспективу не на один рік. Що є підтвердженням того, що ми обрали правильний курс. Інвестиції у «Дунайський зерновий шлях» – це посилення потенціалу країни та ключ до успіху нашої компанії», – додав Дмитро Москаленко.

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!