В Україні з’явився єдиний національний бренд меду “Ukrainian Honey. Keep true”

1 1 215

Українських виробників закликають об’єднуватись під егідою національного бренду меду “Ukrainian Honey. Keep true”. З такою ініціативою виступила низка галузевих асоціацій: Українська асоціація експортерів та переробників меду, Спілка пасічників України за підтримки Продовольчої і сільськогосподарської організації ООН (FAO), пише SEEDS.

“Ініціатива створення бренду “Ukrainian Honey. Keep true” спрямована на те, щоб зберегти репутацію українського меду як високоякісного,натурального, безпечного продукту, зі прозорою системою простежуваності, що в подальшому буде сприяти розвитку сектору”, – розповіла під час презентації проекту бренду на Медовому марафоні 2020: “Додана вартість у медовому бізнесі та криза як час можливостей”, національний консультант FAO Анна Бурка.

“Цілі та завдання Бренду “Ukrainian Honey. Keep true” –  підвищення іміджу та ціни на український мед як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках, а також створення єдиного прозорого механізму простежуванності походження меду.  Бренд поєднує всіх учасників ланцюга виробництва та переробки меду: пасічника, заготівельника, переробника та експортера”, – додає Анна Бурка.

За словами експерта, основа бренду ґрунтується на 4 ключових постулатах: натуральність, якість та безпечність, простежуваність, сертифікація та стандарти.

Щоб мати право використовувати бренд “Ukrainian Honey. Keep true“, учасники, повинні відповідати певним критеріям та дотримуватись Кодексу правил використання бренду, розповіла Анна Бурка.



“Пасічник має бути зареєстрований в Реєстрі пасічників, дотримуватися санітарно-гігієнічних вимог для відкачки та зберігання меду, використовувати сертифіковану харчову тару і використовувати тільки дозволені ветеринарні препарати для лікування бджіл. Чіткі вимоги є і до заготівельників, переробників, фасувальників та експортерів.

Наразі, вимоги до всіх учасників на фінальній стадії обговорення з галузевими асоціаціями, та експертами, а остаточній перелік буде опублікований на сайті бренду,який ми плануємо запустити уже на початку нового сезону 2020”, – додає фахівець.

Всі учасники програми мають право використовувати єдине графічне зображення для брендування медової продукції як “Ukrainian Honey. Keep true“. Крім того кожен учасник отримує не тільки  індивідуальний номер, а й персональний QR-код для своєї продукції.


Промо-продукцію нового національного бренду вже представили широкому світовому загалу в рамках  “Національного вечора українського меду” на виставці Апімондія-2019 в Монреалі.

 

SEEDS.org.ua  

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!
1 Comment
  1. Тетяна Васильківська пише

    Сильна пристрасть до кошів Міжнародної організації спонукає експортерів і їх громадську організацію закликати бджолярів – виробників продукції бджільництва до обєднання під ОДНИМ брендом? Невже експортери покинуть свої торгові марки і всі стануть під кольори , що на світлині? Серйозно? І не стидно, панове продавці меду, так зухвало дурити людей, назвавши це надзвичайно високим патріотизмом? Невже кошти Міжнародної організації не можна спрямувати на підтримку розвитку бджоляра – виробника продукції бджільництва на предмет формування його сучасної виробничої бази замкнутого циклу, що гарантуватиме споживачу безпечну продукцію?. Невже Міжнародну організацію можна так легко надурити тим, що експортери турбуються за бджоляра і кличуть його під один бренд-прапор продавати мед? Не надоїло Вам, панове продавці меду, наполегливо вселяти бджоляру, що він не здатен експортувати свій власний мед? Здатен, ще як здатен! І буде експортувати натуральний мед , монофлорний. На відміну від того купажу, який експортується зараз. За кошти Міжнародної організації намалювали етикетку і назвали єдиним національним брендом! Це що таке? Це що за зухвалість? Я закликаю кожного бджоляра до формування власного бренду, за який він відповідатиме своєю сумлінною щоденною важкою працею і за що отримає додатковий прибуток. Черговий крок продавців меду заманити бджолярів за безцінь здавати їм мед за етикетку? А далі ці мудрагелі від бізнесу будуть їздити по світі на виставки і конкурси за кошти Міжнародних організацій і продавати мед пасічника як свій, а при цьому пасічнику далі – ні слави , ні грошей….Так задумано. Круто. І це так званий маркетинг. А може кошти Міжнародних організацій можна спрямувати на міжнародних виставках на створення дійсно українського стенду, українського представництва галузі бджільництва , де пасічники-виробники будуть кожний представляти свій бренд і ці українські бренди українских виробників вкупі складуть квітучу карту України, що найбільше і найкраше продемонструє світові палітру українського натурального меду і продуктів бджільництва. А продавці меду достатньо мають коштів на перепродажах меду і нехай на міжнародних виставках самотужки організовують роботу своїх стендів, а не заглядають де би взяти коштів в Міжнародних організацій і не дурять міжнародну структуру своїми ініціативами. Колеги з Міжнародної організації ,очевидно, не розібралися у справжніх намірах продавців меду і дали гроші НЕ бджолярам розвивати свої первинні господарства , запилювати сільськогосподарську культури і виробляти продукти бджільництва для внутрішнього і міжнародного ринків, а дали кошти тим, хто живиться працею бджоляра…..

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано