Експорт української продукції до ЗВТ Ніагара: Північноамериканські партнери прагнуть до співпраці

Новини

         1 серпня 2017 року почала діяти Угода про Зону Вільної Торгівлі між Україною та Канадою. Але мало хто знає, що її дія дуже обмежена. Не регламентами та нормативними документами. А безамбіційністю та боязливістю українських бізнесменів, які не готові вийти на ринки Північної Америки та продемонструвати всьому світу свій підприємницький потенціал  на повну силу. Про це повідомили SEEDs.org.ua  організатори 1-ї офіційної делегації Херсонської області до Канади Дмитро Козонак та Віталій Нестеренко, члени Ради Делегації до Зовнішньої торгівельної зони Ніагара.

В українському суспільстві вкоренилось уявлення, що вести бізнес в Канаді дуже складно через затратну логістику, складну сертифікацію, перенасиченість ринку. Світлини поодиноких українських товарів на полицях канадських магазинів сприймаються в Україні як сенсація. Надметою вважається простий експорт товарів. Така суто технічна дія, як відкриття візи, сприймається супердосягненням. Досвідчені українські бізнесмени з капіталом намагаються використовувати офіційні ділові місії для власної нелегальної міграції в Канаду. Цим вони ганьблять Україну в очах цивілізованого світу.

            За словами організаторі місії, у цей же час українській бізнес може зробити справжній економічний прорив. Північноамериканські партнери прагнуть до співпраці. Активно працює Канадсько-Українська Торгова Палата (CUCC), Канадсько-український проект підтримки торгівлі та інвестицій (СUTIS), багато інших проектів. В Канаді проживає велика українська діаспора, етнічні українці є серед канадських урядовців, депутатів парламенту – всі вони за нас душею.

            “Ми вважаємо, що зараз є чудові можливості для початку української експансії ринків Північної Америки! Для цього потрібно відчути себе впевненим та повноцінним суб’єктом світової економіки й почати поступово діяти. Перші зусилля спрямувати на доведення власної адекватності, передбачуваності, амбітності, вміння працювати в команді та зарекомендувати себе партнером, якому можна довіряти. Український бізнес має навчитись відкрито та чітко заявляти про себе, власну мотивацію та мету бізнесу. Має почати системно формувати репутацію, яка на Заході є первинною умовою для досягнення успіху”, – зазначає Дмитро Козонак.

            Українських виробників вже чекає керівництво Зовнішньоторгівельної зони Ніагара (провінція Онтаріо, Канада), щоб сприяти виходу на ринки Північної Америки: Канади, США. Тут є можливості безмитного ввезення товарів, податкові пільги, «єдине вікно оформлення документації», організований вихід на більш ніж 600 компаній (баєри, дистриб’ютори, торговельні мережі), пакет супутніх сервісів (логістика, складські приміщення, можливість перефасування, перепакування, складання/розбирання продукції під потреби ринку Канади і США), кадрове забезпечення, доступ до фінансових інструментів.

            Окрім можливостей експорту товарів, канадські партнери очікують відкриття в Канаді компаній з українськими власниками та капіталом, створення глобальних торгівельних альянсів. Зараз ми формуємо делегацію з числа амбітних українських бізнесменів для поїздки до Зовнішньоторгівельної зони Ніагара, яка запланована на початок березня 2018 року. Створено спеціальний сайт делегації: https://niagara.studyaction.ca/ На ньому є вичерпна інформація. Участь у делегації – лише один із практичних інструментів реалізації цих можливостей.

        Також важливо враховувати той факт, що системна співпраця з канадськими партнерами на засадах довіри неодмінно призводить до їхнього бажання інвестувати в Україну (капітал, інновації, технології). Особливо важливо це для регіонів, які в умовах децентралізації мають активно залучати нові ресурси для розвитку.

            Окрім того, системне та різновекторне співробітництво з Канадою сприятиме формуванню позитивного іміджу українського бізнесу на світовій економічній арені, що значно спростить процес виходу на інші ринки світу.

          Для зацікавлених у практичному опануванні «базових кліше» ділової комунікації  командою місії розроблений Export Basecamp (Експортний Базовий Табір) – інтенсивні інтерактивні тренування, максимально наближені до стандарту реальних умов.

Сьогодні вже розпочата масштабна комплексна співпраця з ЗТЗ Ніагара, яка включає формування бізнес-місій, вихід товарів місцевих виробників на світову арену, відкриття за кордоном українських компаній та виробничих потужностей, а також залучення до регіонів України капіталу найбільш прогресивних інноваційних компаній.

            “На початок березня запланована бізнес-місія українських виробників до ЗВТ Ніагара”,- повідомляє Катерина Звєрєва,  експортний комунікатор, член ради делегації,співорганізатор премії “Вони годують Україну”. “Для того, щоб українським виробникам  встановити ефективну співпрацю  на глобальному ринку та щоб уникнути типових експортних помилок ми проводимо якісний відбір учасників місії, а також підготовчу роботу в Export Basecamp”.

           “Ми співпрацюємо в частині консультацій українських підприємців з експорту вітчизняної продукції на глобальні ринки з організаторами першої офіційної Херсонської делегації в Канаду”, – зазначає Катерина Дьяченко, співорганізатор національної премії для фермерів: “Вони годують Україну”.

      “І коли до нас звертається, скажімо, фермер, за можливостями виходу на експортні ринки, ми вивчаємо його завдання, проводимо анкетування і пропонуємо йому участь в експортному навчанні перед поїздкою, щоб підготувати його максимально ефективно до бізнес-поїздку і бізнес-партнерству”, – зазначає співоганізатор національної премії “Вони годують Україну” Катерина Звєрєва.

         “Ми більше допомагаємо вирішувати завдання, які стоять кожен день перед фермерами: як виростити продукцію, як її позиціонувати і як її продати”,- зазначає Катерина Дьяченко.

     Відбір українських виробників, щоб долучитися до бізнес-місії, яка планується з 28-го лютого по 7 березня, вже розпочато.  Деталі за номерами  телефону: 099 737 17 92; 097 108 61 91

 

 

 

 

Leave a Reply