Як українським молочним компаніям вийти на ринок США?

0 2

«Вийти на ринок США важко, але можна – треба мати стратегію, фінанси, час. Приклад – компанія Лакталіс, яка придбала в США кілька молокопереробних підприємств і реалізує продукцію під своєю торговою маркою “President”, зазначає незалежний Агріфуд експерт Юрій Михайлов (США) у коментарі SEEDs.org.ua.

Про шляхи виходу на ринок штатів: «російські» магазини, «національний пул», зміна асортименту

«Можна вийти через “російські магазини”, котрі приваблюють діаспору. Але тут і обсяги набагато менші та й конкуренція теж жорстка з продукцією з Росії, Білорусі, Прибалтики. Та й американські переробники теж представлені.

Щодо логістики молочної продукції, то зрозуміло, що експортувати кисломолочні продукти немає сенсу через їхній обмежений термін придатності.

“У супермаркеті в штатах” Автор фото: Ю.Михайлов 

Ринок платоспроможний, тому продукція має бути якісною. Треба чітко розуміти ринок. Треба або створювати якийсь національний пул типу Ukrainian Food або виходити з невеликим асортиментом і, залежно від попиту на нього, розширювати його або змінювати», – радить Юрій Михайлов.

“У супермаркеті в штатах” Автор фото: Ю.Михайлов 

Американський ринок є насиченим, конкуренція – скажена

«За останні 10-15 років США з нетто-імпортера молочної продукції перетворилися на її нетто-експортера. Це означає, що американський ринок є насиченим, конкуренція – скажена», – підкреслює він.

“У супермаркеті в штатах” Автор фото: Ю.Михайлов 

У різних супермаркетах різна диференціація продукції.

«У більшості супермаркетів наголос – на середній ціновий сегмент. Основний вид сирів – чеддер (гострий, не гострий, з хріном, у брусках, різаний тощо). Хоча є невеликий сегмент сирів преміум-класу, наприклад, Грюєр. Є дорогі продовольчі магазини, наприклад, Food Market (цю мережу нещодавно придбав Amazon). Тут продукти вже переважно преміум-класу», – зазначає експерт.

“У супермаркеті в штатах” Автор фото: Ю.Михайлов 

World Dairy Expo допоможе оцінити шанси на входження на північноамериканський ринок молокопродуктів

Однією з порад Юрія Михайлова українським молочникам є відвідати продовольчі виставки у США та Канаді, витратити тиждень-два на відвідини різних супермаркетів (асортимент, ціни, упаковка (тара), маркування тощо), відвідати, так звані, “російські магазини”.

У жовтні 2018 року в США відбудеться щорічна виставка World Dairy Expo – масштабний форум для молочних виробників, компаній та організацій, який дає можливості учасникам об’єднатись, щоб конкурувати, обмінюватися ідеями, знаннями, технологіями та комерцією.

Виставка проводиться з 1969 у Мадісоні, а цьогоріч відбудеться з 2-го по 6 жовтня. World Dairy Expo – це необхідна подія для кожного в глобальній молочній промисловості.

«Нашим молочників було би корисно відвідати її та кілька супермаркетів, щоби отримати уявлення про північноамериканський ринок молокопродуктів і оцінити свої шанси на входження в нього», – зазначає незалежний Агріфуд експерт Юрій Михайлов (США).

Фото, використані у публікації, з особистого архіва Юрія Михайлова

Leave A Reply

Your email address will not be published.