Гарбуз з іграшкою, або дивні приклади маркетингу овочів та фруктів у світі

0 236

Що впливає на маркетинг овочів і фруктів? Насамперед ця категорія продуктів мало брендована – у ритейлі та на ринках цінники на овочі та фрукти часто містять тільки інформацію про те, місцева це продукція чи імпортна, без зазначення конкретного виробника, що впливає на низький рівень обізнаності про походження продукту, пише SEEDS.  

Разом з тим, цікаві приклади маркетингу плодоовочевої продукції категорії “фреш” дедалі частіше зустрічаються на полицях супермаркетів, повідомляє East-Fruit.

“Гарбуз – безперечний володар осені, універсальний чудовий продукт для приготування як гострих, так і солодких страв. Однак і він потребує правильного просування. “Ніхто не любить порожні гарбузи! Наші гарбузи сповнені смаку та сюрпризів!” – такий напис на упаковці симпатичного гарбуза привернув мою увагу в одному з італійських супермаркетів.

Гарбуз був невеликого розміру і продавався за ціною 2,49 € за штуку. На упаковці зверху також було написано, що в подарунок до кожного купленого гарбуза покупець отримає 10 € знижки для покупок у магазинах та онлайн-магазинах Toys Center і Fao Schwarz.

Така інформація містила картинки з мультиків і виглядала дуже привабливою, адже гарбузи продавали напередодні Хелловіну, коли багато батьків влаштовують дітям свято”, – розповідає Катерина Звєрєва, директорка з розвитку Української плодоовочевої асоціації (УПОА), керівниця сайту міжнародної інформаційно-аналітичної платформи East-Fruit.com.


Також кожен гарбузик містив інформацію про свою корисність і наявність комплексу вітамінів А, С і Е в ньому. Таким чином, вийшов ідеальний маркетинг корисного гарбуза для збільшення його споживання серед не тільки дорослих, а й дітей.

“Вийшов цікавий приклад колаборації. В такому випадку, це приклад співпраці плодоовочевого бренду Citrus l’Orto Italiano, що виробляє ці гарбузи, з магазинами іграшок для дітей. За допомогою цієї ініціативи, як зазначають у компанії, Citrus “прагне познайомити кожного зі смаком італійського гарбуза”, – каже директорка з розвитку УПОА.

У століття турботи про своє здоров’я стимулювання споживання фруктів та овочів стало важливою метою маркетологів в агробізнесі.

Плодоовочева продукція є важливим компонентом добре збалансованої дієти, надаючи численні переваги для здоров’я. Щоб успішно просувати фрукти та овочі, маркетологи використовують ефективні стратегії, які “чіпляють” цільову аудиторію та наголошують на необхідності включення фруктів та овочів у щоденний раціон.



“У кожній бізнес-моделі важливо зрозуміти цільову аудиторію, ринок і відповідним чином адаптувати маркетингові зусилля. Різні категорії населення в різних країнах мають різні вподобання, харчові звички та причини споживання фруктів і овочів.

Наприклад, батьки можуть більше перейматися здоров’ям та розвитком своїх дітей, тож можуть обирати для них свіжі фрукти та овочі як перекус до школи, в той час, як люди, які постійно працюють, оцінять зручність готових страв, корисних снеків із фруктів та овочів, які вже активно представлені на ринку.

У супермаркетах Європи можна купити готові перекуси для дітей до школи, що містять сік, морквяні палички, сухофрукти та горішки. Ціна одного такого перекусу варіюється від 1 до 2 €. І найчастіше такий набір містить іграшку або брелок для дитини.

А ось прихильники здорового способу життя, які багато працюють і їдять “на бігу”, обирають корисні снеки з яблуком невеликого розміру, морквою, горіхами, ягодами годжі, готові салати та сухофрукти, які позитивно впливають на організм і чудово втамовують голод.

Проводячи дослідження ринку певної категорії плодоовочевої продукції та використовуючи методи сегментації, маркетологи можуть створювати конкретні повідомлення для кожної групи споживачів, збільшуючи шанси на те, що вони відповідатимуть їхнім потребам і бажанням.

У команді міжнародної інформаційно-аналітичної платформи EastFruit є маркетологи, аналітики ринку, а також досвідчені PR-фахівці, які допомагають продукту успішно вийти на ринок, сформувати репутацію компанії та задовольнити бажання споживачів”, – зазначає Катерина Звєрєва.



Одна з основних стратегій маркетингу – зробити фрукти та овочі більш привабливими для споживача.

Людей за своєю природою приваблюють візуальні ефекти, а фрукти та овочі пропонують яскраву колірну палітру. Так, часто маркетологи міксують продукти за колірною гамою (наприклад, усім відомий “світлофор” з різного кольору перців), також використовують “смачні” фотографії та відео, щоб продемонструвати природну красу просунутих продуктів.

Стратегія просування в соціальних мережах і профільних веб-сайтах

Використання цільових рекламних платформ, соціальні мережі та вебсайти, де можна розміщувати інформацію про продукт, а також розміщувати привабливі презентації страв і фотографії страв із плодоовочевих продуктів також відіграють значну роль у просуванні овочів і фруктів. Наголошуючи на привабливих сторонах фруктів та овочів, маркетологи позитивно впливають на сприйняття споживачів та підвищують інтерес до їх споживання.



Ще одна ефективна маркетингова стратегія – інформувати споживачів про численні переваги для здоров’я, пов’язані з фруктами та овочами. Багато людей не знають про широкий спектр необхідних вітамінів, мінералів і антиоксидантів, які містять ці продукти. Поширюючи точну і зрозумілу інформацію, маркетологи можуть дати споживачам можливість приймати обґрунтовані рішення щодо свого дієтичного вибору.

Використовуючи різні канали комунікації, як-от онлайн-реклама, телевізійна реклама, онлайн-статті, співпраця з відомими особистостями, участь у фестивалях і виставках, маркетологи можуть підвищити обізнаність про позитивний вплив фруктів та овочів на загальний стан здоров’я.

Ця стратегія створює у споживачів відчуття необхідності вживати овочі та фрукти, а також позиціює компанії як експертів ринку та надійні джерела достовірної інформації.



Також маркетологи можуть співпрацювати з місцевими продуктовими магазинами, фермерськими ринками або навіть інтернет-магазинами, щоб гарантувати, що ці продукти будуть представлені на видному місці та легко доступні.

Стратегічне партнерство також може бути встановлене зі школами, закладами охорони здоров’я або громадськими центрами для просування споживання фруктів і овочів в освітніх програмах або розважальних заходах. Пропозиція знижок, винагород за лояльність або рекламні кампанії можуть стимулювати купівельну поведінку споживачів і стимулювати споживання фруктів та овочів.

 

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!