“Патріотичні” та “корпоративні” – дружківські медові пряники завойовують Україну  

0 176

Частенько справа сімейна виростає до невеличкого бізнесу, який з часом може перетворитися навіть у відому торгову марку. Творча майстерня “Прянівіль” з Дружківки починала свій шлях саме як невеличка сімейна справа.

Наразі вже 5-й рік поспіль майстерня виготовляє дивовижні пряники за власною рецептурою. І тепер її продукцію знають не тільки у рідному місті. З чого все починалось і в чому секрет успіху, SEEDS розповіла працівник творчої майстерні “Прянівіль” Олена Савченко.


– “Прянівіль” – майстерня не столична?

– Ми знаходимося в Дружківці Донецької області – творча майстерня “Прянівіль”. В нас там і випічка, і цех. Обладнання за всіма сучасними вимогами. Цех у нас кондитерський повною мірою, от тільки спеціалізація у нас вузька. Ми виробляємо тільки пряники.

Крім випікання пряників ми проводимо у майстерні майстер-класи. Часто навіть виїзні. Їздимо не тільки до шкіл – запрошують чимало організацій на заходи до своїх співробітників.

– Ваша майстерня – сімейна справа?

– Починалася як сімейна справа, з часом, коли почали надходити замовлення і формувалися великі об’єми, тоді вже залучили додаткових працівників.

– Чиї рецепти ваших пряників?

– Рецепт – власна розробка моєї сестри, засновниці майстерні Наталії Рак. Такі пряники, щось схоже, ви можете зустріти по всій Україні, але саме дозування спецій, кількість меду все-таки тісто на меду, мед, як консервант, який дозволяє зберігати пряник, навіть до півроку…

Засновниця майстерні “Прянівіль” Наталія Рак

Всю необхідну пропорцію розробила саме моя сестра. Принаймні скільки наші клієнти не купують, кажуть: у нас найсмачніші пряники.

Родзинка наших пряників – екологічний мед. Збиранням меду займається саме моя сім’я. Це мед, за якість якого ми відповідаємо. Він без додавання цукру, він натуральний.

– Яка тематика малюнку переважає?

– Залежить від пори року. Всі свята – державні, чи не визнані (Геловін, День Святого Валентина) до цих днів ми готуємо тематичні замовлення. Випускаємо “патріотичні” пряники та професійні – те що цікаве людям. Дні народження популярна тема. На цей випадок маємо подарункові набори.

А ще ми виготовляємо “корпоративні” пряники  – багато організацій хочуть привітати своїх клієнтів, співробітників з певною подією.

Серед обігових пряників найпопулярніша дитяча тематика. Діти – основні споживачі наших пряників. Іноді закохані купують пряники. У нас є романтичні і весільні пряники. Все залежить від настрою та нагоди.

 

Людмила КАЛИТА SEEDS.org.ua  

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано