Львівське ноу-хау – фудбокси зі свіжими овочами та фруктами, з’являться в столиці

0 361

Віднедавна в різних районах Львова можна побачити бокси, до яких привозять не звичні товари з інтернет-крамниць, а свіжі овочі та фрукти, м’ясо, рибу та імпортні товари. Такий пілотний проект запустив найбільший оптовий ринок сільськогосподарської продукції Західної України “Шувар”.

Про результати використання фудбоксів та подальші плани на наступний рік журналістам Sapienza розповіли представники ринку “Шувар”.

Керівник проекту “Інтернет-ринок Шувар” vip.shuvar.com Оксана Ківак повідомила, що загалом експеримент з фудбоксами виявився вдалим і продемонстрував гарні результаті.

“Фудбокси відносяться до роздрібних інтернет-продажів, це один з інструментів для таких продажів. За цей рік  50% замовлень здійснювалася через фудбокси, інша половина замовлень була звичайна доставка в квартири клієнтів. Тобто для одного року це дуже великий показник, бо послуга нова і не всі люди ще про неї знають”, – вважає вона та додає:

“Всі продукти до скриньки доставляються в спеціальному термоящику, який зберігає холод та підтримує свіжість продуктів протягом усього дня. Тобто клієнт не очікує кур’єра вдома, а при поверненні додому забирає свіжі продукти зі скриньки у своєму під’їзді”.

Говорячи про категорії клієнтів, які замовляють через фудбокси, Оксана Ківак підкреслила, що тут  важливий вік покупця: “Активно користуються  ними  переважно люди середнього віку. Українці, які працюють за кордоном, оплачують продукти через WesternUnion та замовляють продукти в скриньку для своїх близьких. Це дуже зручно, оскільки їх родичам не потрібно тягати важкі сумки з супермаркету”.

“Взагалі, послуга фудбоксів  –  для ділових, зайнятих людей. Причому розмір гаманця неважливий, бо замовляють продукти різної цінової категорії. Є, наприклад, ІТ-офіси, де ми встановили фудбокси: клієнти замовляють, а після роботи одразу забирають замовлення і їдуть додому. Також у нових житлових кварталах, у новобудовах в під’їздах ми ставимо фудбокси, і люди активно ними користуються”, – зауважила вона.

Щодо перспектив цієї послуги, то керівник проекту “Інтернет-ринок Шувар” Оксана Ківак впевнена, що фудбокси можна використовувати не лише для продуктів харчування. Також вона повідомила, що надалі їх планують встановити у Києві, і вже зацікавилися новинкою в Івано-Франківську та Дніпрі.

Подібні інноваційні проекти змінюють концепт ринку, вважає заступник директора ринку “Шувар” Юрій Гайда, який розповів про плани на наступний рік.

“Є амбітні плани зробити глобальний ринок квітів на базі “Шувару” площею приблизно на 8 тисяч квадратних метрів, який був би найбільшим в Україні. Також у планах розбудова нових павільйонів(торгових площ) копчених, молочних продуктів, свіжого м’яса та “продуктовні”.

“Фішка”, наприклад, так званої “продуктовні” – зібрати всіх виробників Західної України на одному майданчику, де вони могли б одночасно готувати продукцію і її продавати. У наступному році вже розпочнуться роботи з будівництва даного нового комплексу NEWShuvar загальною площею 25 тисяч квадратних метрів. Наразі ведуться роботи з підготовки і узгодження проекту”, – заявив Юрій Гайда.

 

Sapienza для SEEDS.org.ua  

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!