Стало відомо як українці можуть збільшити ефективність експорту ягід

0 108

Протягом останніх десятиліть українські виробники випробували “смак самостійності”, але при цьому стало зрозуміло, що для успішної конкуренції на світовому ринку необхідно об’єднуватися. За словами власника S.B. Frozen Foods Андрія Жукова, врахування інтересів замовника є найважливішою умовою і тоді партнерство знайде ефект синергії, з можливістю збільшення прибутків, зменшення ризиків і підвищення конкурентоспроможності.

Своїм баченням перспективних ніш, і способів збільшення ефективності експорту української продукції, експерт поділився на XVI Міжнародній конференції “Овочі та фрукти України-2019”, яка пройшла 3-го грудня в Києві.

За словами експерта ягідного бізнесу Андрія Жукова, саме в об’єднанні виробники зможуть сформувати необхідні товарні партії продукції для експорту, і вийти на світові ринки минаючи посередників. Згадуючи останніх, власник S.B. Frozen Foods підкреслив, що за останній рік компанія відмовилася працювати з ними, переходячи в формат прямого співробітництва.

Власник S.B. Frozen Foods Андрій Жуков

 

“Півтора роки тому, ми, група інвесторів, придбали ягідний завод з переробки в Івано-Франківській області. Відмінне розташування – навколо багато дикоросів, лохини, багато господарств, багато фермерів, які вирощують полуницю, малину.

Домовилися з ними про реалізацію їх продукції за ринковою ціною, зорієнтувалися на експорт. Зв’язалися з польськими посередниками, і почали відправляти великими обсягами, вийшли на 200-300 тонн на місяць замороженої продукції”, – розповідає про початок шляху Андрій Жуков.

 

“Працюючи напряму з замовниками нас зустріли перші проблеми. Від замовника була отримана конкретна специфікація за контрактом на 200 тонн, певної продукції (журавлини, чорниці, шипшини і т.д.). Але після першої поставки, завод відмовився від цієї продукції.

Ми поїхали до них особисто, і з’ясували, що ми поставили не той продукт, завод хотів продукцію іншої якості. Саме після цього випадку я прийняв рішення відмовитися працювати з посередниками, щоб уникнути подібних ситуацій”, – ділиться досвідом власник S.B. Frozen Foods.

Це рішення дозволило компанії вийти на кінцевих покупців, і особисто узгоджувати інформацію щодо специфікацій, сертифікатів і якості, уникнувши непорозумінь.

На сьогоднішній день компанія має в своєму розпорядженні не тільки завод, але і досить великий об’єм землі (до 100 га). У планах бізнесмена просування, розширення та експансія бізнесу на європейські ринки і тут, за його словами, важливу роль відіграє надійне партнерство і співробітництво.

“Якщо ви висадили гектар ягоди, і професійно її вирощуєте, ми готові у вас її купувати. Якщо ви вмієте збирати ягоду, збирайте і продавайте її нам, ми гарантовано вам заплатимо. Сьогодні ми за об’єднання фермерів, виробників і нові ідеї”, – наголошує Андрій Жуков.

У своєму виступі, власник S.B. Frozen Foods також зазначив кілька важливих нюансів по частині експорту продукції.

“Ми всі думаємо, що чим більший обсяг ми відправимо на експорт, тим це краще. Насправді, той хто експортує товар, розуміє, хто на цьому ринку заробляє. В середньому, український фермер або переробник заробляє від 15 до 30 центів. Поляк або серб, який має великі обсяги, має сьогодні в 40-50 центів. І є бельгійці, які заробляють від 1 євро. Для себе ми вирішили, що постачати 200-300 тис. тонн продукції – непоганий результат, але потрібно рухатися далі і в інших напрямках”, – зазначає Жуков.

На сьогоднішній день компанія S.B.Frozen Foods розвивається за трьома напрямками: оптові продажі, банк землі, і створення свого продукту для продажу в Україні і за кордоном. У планах бізнесмена розробка з групою французьких кондитерів продукту, який би було цікаво продавати на українському та світовому ринках.

 

SEEDS.org.ua  за інформацією Agri-gator

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram та YouTube. Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано