Торгова платформа з продажу яблук та інших фруктів створена в Україні на тлі кризи цін

0 293

Глобальна криза яблучного ринку, яка виражається в зниженні світової торгівлі свіжим яблуком на 1% за рік на тлі зростання обсягів виробництва на 2% за рік і безпрецедентного тиску на ціни, змушує виробників по всьому світу шукати шляхи виходу з ситуації, що склалася, повідомляє SEEDS. Детальний опис кризи глобального ринку є в матеріалі аналітиків EastFruit #freshapplecrisis.

В Україні, після численних невдалих спроб створення кооперативних експортних платформ, роль лідера взяла на себе Українська плодоовочева асоціація (УПОА), за підтримки якої вже створена і успішно функціонує перша торгова платформа. Цей майданчик вже встиг досягти перших серйозних успіхів у підвищенні доходів для садівників, про що ми напишемо нижче.

Що реально може запропонувати учасникам торгова платформа УПОА вже зараз? Ось повний список можливостей, за інформацією представників платформи:

  • Прямий вихід на провідні мережі супермаркетів України;
  • Прямий вихід на прибуткові експортні ринки ЄС, Азії, Африки і Близького Сходу;
  • Використання найсучасніших оптичних ліній із сортування, доробки й упакування яблука і ягід без необхідності багатомільйонних інвестицій в інфраструктуру;
  • Використання потужностей зі зберігання яблука і обробки його інгібіторами етилену без необхідності інвестицій в дорогі технології;
  • Можливість реалізації продукції в організовані і більш прибуткові канали збуту невеликими господарствами, які не мають доступу до дорогої інфраструктури і не мають можливості продавати безпосередньо через обмеженість обсягів;
  • І найголовніше – можливість отримання значно більш високу ціну, ніж за умови реалізації яблука посередникам;
  • Можливість фермеру сконцентруватися на виробництві для отримання якісної продукції;
  • Консультації кращих професіоналів для поліпшення якості і врожайності продукції;
  • Аналогічні послуги з реалізації інших фруктів.

Чим торгова платформа УПОА відрізняється від комерційних посередників і чому вона може запропонувати більш високу ціну?

  • Використанням принципу відкритої бухгалтерії – виробник отримує реальну ціну за свій за вирахуванням документально підтверджених і заздалегідь узгоджених витрат на доопрацювання і експорт або поставку в мережу, а також узгодженої маржі платформи, в той час як посередник завжди намагається купити дешевше, а продати дорожче;
  • Більш повна інформація про ринок для підвищення ефективності управління виробництвом – платформа надає виробнику повну і правдиву інформацію про те, як продається продукція садівника і що потрібно зробити, щоб підвищити її привабливість для покупця, а значить і ціну товару;
  • Наявність сучасної інфраструктури і упаковки, в той час як посередники вимагають вже готовий до відправки товар;
  • Великі обсяги реалізації, більші, ніж у будь-якого посередника, що дозволяє одержати більш високу ціну за товар.

Іншими словами, не дивлячись на те, що торговельна платформа УПОА є приватною ініціативою, вона використовує виключно кооперативні принципи і максимальну прозорість у своїй роботі.

Чи є реальні досягнення у торгової платформи на даний момент?

У сезоні 2020/21 років платформа працювала в тестовому режимі, без особливої ​​публічності, однак її послугами скористалися вже понад 50 виробників фруктів і ягід.

Серед тих, хто успішно продавала продукцію через торгову платформу УПОА такі відомі виробники як Нікдарія, ПП Синенко Олександр, Федорівське, Гордій, Сади Дніпра, Альтерра, Сонячне, Фрутмастерс, Агроком, Сам +, Перлина Поділля, Фруктовий Край, Вільхуватське, Підгірний та інші .

У перший же рік роботи торгова платформа УПОА змогла експортувати українську продукцію в більш ніж у 20 країн світу і здійснити постачання фруктів у такі мережі як АТБ, Сільпо, Метро і Варус.

Стандарти та якісні запити торгових мереж весь час зростають. Найближчим часом на ринок України може вийти найбільша продовольча мережа супермаркетів Європи Lidl, що ставить високі вимоги до якості і безпеки фруктів і овочів та забезпечує величезні обсяги реалізації.

Тільки об’єднавшись, садівники зможуть підвищити свою ринкову силу і оперативно реагувати на зростаючі вимоги мереж супермаркетів і провідних світових імпортерів до якості, доробки й упакування продукції. А це означає, що виробники завжди будуть отримувати максимально високу ціну і мати гарантовані збут своєї продукції.

Платформа запрошує всіх бажаючих приєднаються до її діяльності, а також до Української плодоовочевої асоціації: trade@fruit-ukraine.org, або по телефону +38 093 933 32 22 (Євген Гугель).

Офіційна і докладна презентація платформи відбудеться 3 грудня 2021 року в Києві в рамках 17-ї міжнародної конференції «Овочі та фрукти України-2021. Нові інвестиційні можливості». Відразу після презентації, представники УПОА і торгової платформи будуть проводити переговори з усіма бажаючими приєднатися до її роботи. До речі, 2 грудня представники торгової платформи проведуть переговори з провідними мережами супермаркетів України щодо консолідованих постачань якісного яблука під час торгового форуму #FTradeClub.

Запрошуємо всіх зацікавлених на переговори. Реєстрація для участі в події доступна за цим посиланням.

SEEDS

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!