Унікальний український мед у баночках з воску спричинив справжній фурор за кордоном

0 2 946

MEDUSHA – мед з душею. Такий девіз молодої української компанії з Дніпра, якій нещодавно виповнився лише один рік. Однак за цей рік український мед в унікальному пакуванні з воску підкорив не тільки душі, а й серця українців.

Якби ж то тільки українців. MEDUSHA спричинила справжній фурор і за кордоном. Хто саме зацікавився неймовірною розробкою української компанії, та що кажуть про українське ноу-хау іноземці, в інтерв’ю для SEEDS розповів директор MEDUSHA  Андрій Горбонос.


– За досить короткий час існування вашої компанії MEDUSHA стала не тільки впізнаваним брендом, а й отримала шалену популярність, чи вплинуло це на роботу?

– Ми страшенно раді такій популярності. Завдяки їй пасічники самі почали шукати нас і пропонувати свою продукцію. Ми, в свою чергу, допомагаємо їм з реалізацією продукції: і воску, і меду різних сортів.

Ми задоволені такою співпрацею. Таким чином ми поповнюємо скарбничку бюджету України, створюємо робочі місця і допомагаємо розвиватися бджільництву. Тільки спільна робота дала тільки такий позитивний результат.

Головна наша мета – використовуючи метод глибокої переробки сировини отримати готовий продукт з доданою вартістю.

Директор компанії MEDUSHA Андрій Горбонос

 

Я особисто не хочу, щоб нашу державу вважали сировинним придатком Європи чи всього світу. Ми намагаємось створити вже закінчений ідеальний продукт. Дарувати від імені України не тільки зерно, а й мед.

– Кажуть, український мед з душею полонив серця іноземців?

– Нещодавно ми були на виставці у Нюрнбергзі. Там ми отримали дуже схвальні відгуки бджолярів Європи, які за плечима мають у своїй династії 300-400 років. Вони були надзвичайно шоковані такою ідеальною ідеєю глибокої переробки продукту бджільництва.

Тепер Україна відома за кордоном не тільки ІТ фахівцями, а й виробниками остаточного медового продукту.

Продукцією MEDUSHA вже зацікавилися Польща, Угорщина, Британія, Голландія, ОАЕ, Ізраїль і навіть Канада, Тайвань, Фінляндія.

Тільки у Фінляндії споживання меду в рік на одну людину близько 30 кілограм. В Україні це тільки 3 кілограми.

 

 

– Багато українських аграріїв активно просувають експорт своєї продукції до країн Далекого Сходу, зокрема Китай. У ваших планах немає такого шляху?

– Дуже складна логістика. Дуже велика відстань. Все ж ми намагаємось поки що реалізувати нашу продукцію ближче до Європи і, власне, в самій Європі. Однак Туреччина, ОАЕ, Індія – це ті країни, куди MEDUSHA планує потрапити вже найближчим часом.

– Чи з’явилися в компаніїякісь новинки останнім часом?

– З’явилося чимало нових цікавих форм Їх можна переглянути на нашому сайті та на сторінці у Фейсбуці або Інстаграмі. Також ми продовжуємо вдосконалювати брендування самих воскових пакувань.

– А чи не плануєте виготовляти ще й нову медову продукцію, щось на кшталт крем-меду, меду-суфле?

– Ми не хочемо конкурувати з тими, хто вже займає цю нішу і робить це краще, ніж можливо ми робитимемо.

Ми не просто даруємо людям мед. Ми даруємо позитивну емоцію. Мед від MEDUSHA – це надзвичайний, винятковий подарунок для коханих, друзів, колег. Такий подарунок винятково підкреслює піклування про натуральну природу України і висловлює своє захоплення таким продуктом.

 

Людмила Калита, SEEDS.org.ua 

Головні новини Seeds та агроідеї для зростання вашого бізнесу в Telegram Facebook Instagram
Youtube та Підписуйтесь!

Залишити коментар

Ваш email не буде опубліковано